Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Viis nippi, kuidas inimesi rohkem poodlema panna

    Šoppajad.Foto: epa

    Majandustarkvara veebileht Erply toob oma kodulehel välja viis nippi, mida poeomanikud võiksid kasutada, et kliendid just nende juurde šoppama tuleksid.

    Paljud jaeketid hoiavad oma poodide vaateakendel silte nagu „Sale!“, „Soodusmüük“ või „Hinnad all kuni -70%“, kuid seesuguse strateegia puhul on hea külg just see, et hindu ei pea alandama kõigil toodetel. Vali välja mõned ilusad esemed ja mõned sellised, mida oled poodi liiga palju sisse ostnud ning hinda need alla. Kõige olulisem saada klient poodi sisse astuma ning halvim, mis võib seejärel juhtuda, on see, et ta ei osta midagi. Siiski paljud ostavad, kui nad on juba poodi sisse astunud. Muuseas, erinevad kliendilojaalsusprogrammid töötavad samal põhimõttel.
    Kaubanduskeskused on kui labürindid, mis on disainitud nii, et inimene käiks enne keskusest väljumist läbi võimalikult palju kohti. Sellega tõuseb tõenäosus, et klient ostab rohkem. Kuna enamik maailma liiklusest on parempoolne, siis on inimesed harjunud paremale vaatama. Seega on mõttekas hoida tooted, mida tõesti soovid müüa, paremal pool ning parimate hinnamarginaaliga tooted silmade kõrgusel. Kuna lapsed on lühemad, siis väiksematele mõeldud tooted võiksid olla neile sobival kõrgusel.
    Reeglina on poodides paigutatud mõned tooted nii, et nendeni ei jõua ilma teatud sorti toodetest mööda minemata. Näiteks on piimatooted poodides alati kuskil tagumises nurgas. Sinu klient unustas piima osta? Seega peab ta pöörduma tagasi sinna samasse tagumisse nurka ning ilmselt naaseb kassasse veel mitme teisegi tootega peale piima.
    Inimesed tulevad sageli poodi tühja kõhuga. Pärast tööpäeva lõppu on paljudel inimestel asja poodi ning mõtteid mõlgutatakse juba õhtusöögist. Tegu pole küll poepidajate vandenõuga, ent värske leiva ja saiakeste lõhn tunduvad tühja kõhuga eriti head, mistõttu tunnevad inimesed end veelgi näljasemana. Seega tasuks need sektsioonid panna poe sissekäigu lähedale.
    Poe üks lahutamatu osa on ka muusika. Kui spordipoodides mängib reeglina tempokas muusika, siis üldjoontes peaks poes mängima rahulik ning aeglane muusika. Miks? Selline muusika muudab inimese rahulikuks ning tõenäoliselt ta ka kulutab rohkem. Proovida võiks näiteks klassikalist muusikat, mis paneb inimesi ennast tundma kõrgemasse klassi kuuluvana ning tõenäolisemalt ostetakse siis ka kallimaid tooteid. 
  • Hetkel kuum
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kevadine hinnasula aktsiaturul paiskas ostukohad lagedale
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Pauligi kontserni tippu jõudnud Mariell Toiger: tuleb lihtsalt pihta hakata
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kaitsevägi värbas varasemast oluliselt rohkem tegevväelasi
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
Ain Kivisaar: Tallinna planeerimisamet vajab suurpuhastust
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.