Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Märtsi tegija reklaamiturul oli Äripäev

    ÄripäevFoto: Raul Mee

    Suuremate lehtede reklaamiturul oli märtsis turuliider küll Postimees, kuid suurim tõusja oli Äripäev, mille reklaamimaht kasvas aastaga kolmandiku võrra, kirjutab meediaanalüütik Toomas Leito.

    "Võiks isegi öelda, et märtsi tegija oli Äripäev. Väärib märkimist seegi, et leht tegi head tulemused nii veebi- kui ka printreklaamis," kirjeldab Leito oma reklaamikommentaaris.
    Leito sõnul oli märts üllatavalt võimas reklaamikuu. "Kui eelmisel kuul vedasid lehtede reklaamiturgu valimised, siis nüüd panid asjad paika edukas veebireklaami tulem ja müügimeeskondade aktiivne, et mitte öelda agressiivne müügitöö," märgib ta.
    Võrreldes 2014. a. märtsiga suurenes viie juhtiva lehe reklaamimaht 142 külge ehk 16%, moodustades 1012 külge.
    Käive suurenes 146 000 eurot ehk 12%, moodustades 1,4 miljonit eurot. Lehtede veebireklaamikäive suurenes 29%. Veebireklaamifirmade Delfi, Neti, SmartAD ja Adnet käive kasvas 14%. Delfi käive oli üle poole miljoni euro, suutes jälle üllatada supertulemusega, märgib Leito. Maalehe käive suurenes 6%.
    Tähtsamates segmentides oli oluline kasv ehitusreklaamis (mullusega võrreldes +70%), sisustusreklaamis (+50%) ja reisireklaamis (+64%). Ootamatult tegi vähikiku autoreklaam (-13%).
    Mullusega võrreldes jäi reklaamimaht samale tasemele Õhtulehes, teistes lehtedes suurenes: Äripäev +38%, Eesti Päevaleht +35%, Eesti Ekspress +5% ja Postimees +3%.
    Reklaamikäive oli Postimehes 590 000 eurot (mullusega võrreldes +5%), Äripäevas 320 000 eurot (+30%), Õhtulehes 195 000 (+8%), Eesti Ekspressis 138 000 (+5%) ja Eesti Päevalehes 130 000 (+18%).
    Paberkandjal olid käibed Postimehes 345 000 eurot (mullusega võrreldes -5%), Äripäeval 182 000 (+14%), Eesti Ekspressis 138 000 (+5%), Eesti Päevaleht 130 000 (+18%), Õhtuleht 120 000 (0%).
    Võrreldes eelmise aasta kolme kuuga suurenes reklaamimaht 205 külge ehk +9%, moodustades 2480 külge. Käive suurenes 365 000 eurot ehk +11%, moodustades 3,6 milj. eurot.
    Reklaamimaht vähenes Eesti Ekspressis -4%, teistes lehtedes suurenes: Eesti Päevaleht +39%, Äripäev +9%, Õhtuleht +4% ja Postimees +4%.
    Käibed: Postimees 1,6 miljonit eurot (mullusega võrreldes +9%), Äripäev 0,8 miljonit (+18%), Õhtuleht 0,5 mln (+9%), Eesti Ekspress 0,4 mln (0%), Eesti Päevaleht 0,3 miljonit (+27%).
    Aprilli prognoos on Leito hinnangul tagasihoidlik, kui tuleb väike pluss, on hästi läinud.
  • Hetkel kuum
Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Dow Jones ja S&P 500 hoiavad tõusutrendi, kuid tarbijaid hirmutab inflatsioon
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Postimees sai loa müüa suure osa reklaamifirmast
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.