Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Terviseteadlikud kliendid muudavad kiirtoiduäri
Subway restorani saiFoto: Bloomberg
Tundub, et tervislikult toituvad inimesed ei külasta vaid salatirestorane ja joo smuutisid. Tegelikult on tervislikest eluviisidest lugu pidavate inimeste jaoks atrakiivsemaks muutunud ka kiirtoidukohad, vahendab CNBC.
YouGov BrandIndexi uus uuring küsitles 15 000 täiskasvanut inimest, kes peavad tervisliku toitumist „tähtsaks“ või „väga tähtsaks“.
On loogiline, et restoraniketid nagu Subway ja Panera Bread on nimekirja eesotsas. 10 toidukohast koosnev nimekiri pakub aga ka mitmeid üllatusi.
Kõige esimesel kohal oli 47,9 punktiga Subway, millele järgnes 45,8 punktiga Berkshire Hathaway Dairy Queen ja 45 punktiga Panera (number näitab, mitu protsenti vastanutest suhtus restoraniketti pigem positiivselt kui negatiivselt).
Teised – nimekirjas veidi ootamatumad ketid – olid näiteks Olive Garden (5. koht), Dunkin’ Donuts (8. Koht), Baskin-Robbins (9. koht) ja IHOP (10. koht). Need restoraniketid ei paku just väikse kalorsusega toite, kuid viimasel ajal on paljud kiirtoiduketid teinud jõupingutusi, et ka teadlikumatele klientidele aktraktiivsed olla.
Viimastel aastatel on turge mõjutamas uus jõud – terviseteadlikud kliendid. Nende osakaalu suurenemine on avaldunud näiteks McDonald’si ja Coca-Cola müüginumbrite vähenemises. Järjest rohkem kiirtoidurestorane püüab oma menüüd muuta nõnda, et terviseteadlikumad kliendid seal käimisest ei loobuks.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.