Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Bigbanki rõõmustavad kvartalitulemused

    Bigbanki kontor.Foto: Andras Kralla

    Eesti kapitalil Bigbanki bilansimaht kasvas kvartaliga 8,2 miljoni euro võrra, moodustades 335,5 miljonit, teatas ettevõte.

    Laenuportfell suurenes teises kvartalis 0,8 miljoni euro võrra, kasvades enim Leedu filiaalis – 10,1%, 48,1 miljonini. Panga kvartalikasum oli 2,8 miljonit eurot.
    „Võrdlemisi häid majandustulemusi vaadates ei saa aga väga kauaks nautima jääda, sest majanduskeskkonnas toimuvad kiired muutused ning peame arengutega kindlasti sammu pidama, et konkurentsis püsida,“ ütles Kaido Saar.
    „Eelmise aasta sama ajaga võrreldes kasvas kvartalikasum miljoni euro võrra ehk 1,8 miljonilt 2,8 miljonini, mis teeb kasvuks üle 50 protsendi,“ märkis Saar. „Seevastu jäi poolaasta tulemus eelnevast aastast veidi tagasihoidlikumaks, vähenedes 4,4 miljoni euro pealt 4,1 miljonini.“
    Panga intressitulud ulatusid teises kvartalis 16,3 miljoni euroni, suurenedes võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 2,3 miljoni euro võrra. Seejuures moodustasid intressikulud tänavu teises kvartalis 1,7 miljonit eurot, vähenedes 0,2 miljoni euro võrra. Teise kvartali kasum enne allahindlusi oli 9,2 miljonit, mis on eelmise aasta sama perioodi 8,2 miljonist 12,1% suurem.
    Bigbanki laenuportfelli maht oli teise kvartali lõpu seisuga 312,7 miljonit eurot, millest 88,3% moodustasid sissetuleku tagatisel antud laenud. Teise kvartali lõpuks oli kontsernil 170 000 laenulepingut, neist Eestis 39 000, Lätis 70 000, Leedus 30 000, Soomes 13 000, Hispaanias 11 000 ning Rootsis 7000.
    Nõuded klientidele jagunesid geograafiliselt: 23,5% Läti, 18,0% Soome, 17,3% Eesti, 15,3% Leedu, 15,2% Rootsi, 10,7% Hispaania.
    Teise kvartali lõpu seisuga annab Bigbank tööd 454 inimesele, neist 224 Eestis, 85 Lätis, 60 Leedus, 33 Soomes, 29 Hispaanias ja 23 Rootsis.
  • Hetkel kuum
5% Klubi, 99% tõenäosusega
Martin Villig võitis Eduka Eesti konkursi oma ettepaneku sisu, mitte isiku tõttu. Tõsi, selle juures on üks konks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Martin Villig võitis Eduka Eesti konkursi oma ettepaneku sisu, mitte isiku tõttu. Tõsi, selle juures on üks konks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kevadine hinnasula aktsiaturul paiskas ostukohad lagedale
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Pauligi kontserni tippu jõudnud Mariell Toiger: tuleb lihtsalt pihta hakata
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Raadiohitid: miljonär Marko Oolo nipid ja ka rikkad nutavad
Selle nädala Äripäeva kuulatuimad saated olid, kus rääkis miljonär Marko Oolo enda portfellist, Microsoft Eesti juht töötajate tasustamisest ning Olavi Lepp juhtimisest.
Selle nädala Äripäeva kuulatuimad saated olid, kus rääkis miljonär Marko Oolo enda portfellist, Microsoft Eesti juht töötajate tasustamisest ning Olavi Lepp juhtimisest.
5 protsendi klubi idee tõi Martin Villigule Eduka Eesti võidu ja 10 000 eurot
Arvamuskonkursi Edukas Eesti käesoleva hooaja võitis ettevõtja Martin Villigu idee algatada ühiskondlik kokkulepe, millega jõukamad inimesed annetaksid oma sissetulekutest 5 protsenti erinevateks algatusteks.
Arvamuskonkursi Edukas Eesti käesoleva hooaja võitis ettevõtja Martin Villigu idee algatada ühiskondlik kokkulepe, millega jõukamad inimesed annetaksid oma sissetulekutest 5 protsenti erinevateks algatusteks.