Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Reklaamitegijaid solvab väide, et alkoholireklaam ei tööta
Best Marketing International juht Hando SinisaluFoto: Meeli Küttim
Nagu igasugune reklaam, on ka alkoholireklaam tulemuslik ja suurendab tarbimist, muidu seda ju ei tehtaks, leiab turundusfirma Best Marketing International juht Hando Sinisalu ja palub lõpetada häma ning rääkida asjadest ausalt.
Sinisalu viitab oma arvamusloos Best Marketingi lehel A. le Coqi juhi Tarmo Noobi varemöeldut, et alkoholireklaam ei põhjusta tarbimise kasvu, vaid reklaam on vahend, millega mõjutatakse inimest enda toodet eelistama. "Nii et tuleb välja, et reklaamil polegi mõju. Turundajad ja reklaamitegijad näevad iga päev hullult vaeva – ja see kõik on asjata! Vägisi jääb mulje, et alkotööstus peab turundajaid lollideks ja kasututeks," kirjutab Sinisalu.