Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Tarneahela juhtimine peaks olema strateegia osa
Kalle UusmaaFoto: Erakogu
Ideaalses ettevõttes on tarneahela juhtimine strateegiline positsioon ja tarneahelajuht tegevjuhi parem käsi, usub Pärnu Tarneahelakonverents 2017 programmijuht Kalle Uusmaa.
„Oma vaatluskogemuste ja kuuldu põhjal arvan, et pigem ei peeta tarneahelajuhti strateegilise juhtimise osaks. Töökuulutuste järgi otsitakse tarneahelajuhiks tihti lao- või transpordijuhti ehk spetsialisti,“ ütleb Uusmaa.
„Ideaalses ettevõttes on tarneahela juhtimine strateegiline positsioon ning tarneahelajuht tegevjuhi parem käsi. Toote või teenuse elutsüklit puudutavad otsused peaksid sündima koos,“ lisab ta.
Veel räägib Uusmaa, et tegevjuht ei pea olema spetsialist ettevõtte põhitoodangu mõistes. „Hea tegevjuht mõistab ettevõtte toote või teenuse täielikku elutsüklit ning konkreetse ettevõtte rolli väärtusahelas. Tihti on just tippjuht see, kes näeb ja tunnetab ettevõtte kohta turul, mistõttu on tema roll võtta üldvastutus tarneahela efektiivse toimimise eest ning olla probleemide korral nende n-ö omanik. Konverentsil räägime efektiivsuse ja koostöö olulisusest tarneahelas,“ sõnab ta.
Loe pikemalt Äripäeva juhtimisveebist
konverentsid.ee.
NB! 2. ja 3. märtsil toimub Pärnu Tarneahelakonverents 2017 „Hoiame kokku“. Konverentsi täpsema programmiga on võimalik tutvuda
SIIN ja registreerida saab
SIIN. Soodushind lõpeb 22. detsembril 2016.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.