Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Liikluskindlustus jätkab kahjumis

    Liikluskindlustustele tõi eelmine aasta enneolematu kahjumi.Foto: Scanpix/Postimees

    Tänavu esimesel poolaastal oli liikluskindlustus endiselt kahjumis, kuigi liikluskindlustuse aastamakse on eelmise aastaga võrreldes kasvanud keskmiselt 10 eurot, teatas liikluskindlustuse fond.

    Kui eelmise aasta kuue kuuga said kindlustusandjad liikluskindlustuselt 4,4 miljonit eurot kahjumit, siis tänavu samal perioodil on kahjum vähenenud 1,7 miljoni euroni.
    Liikluskindlustuse Fondi juhatuse esimees Mart Jesse ütles, et kahjumi vähenemine on tingitud asjaolust, et liikluskindlustuse hinnad on hakanud tõusma, kuid kindlustusjuhtumite arv ja keskmine kahju on jäänud eelmise aastaga võrreldes samale tasemele.
    2016. aastal oli keskmine liikluskindlustuse aastamakse 112 eurot, tänavu esimesel poolaastal oli see 122 eurot.
    „Hinnatõus ei ole kellelegi meeltmööda, kuid liikluskindlustuse hinnamuudatus ei ole kindlasti suurendanud kõikide sõidukiomanike kindlustusmakseid. Makse on kasvanud kindlasti isikutel, kes on põhjustanud hiljuti kindlustusjuhtumi,“ ütles Gjensidige sõidukite kindlustuse tootejuht Marko Privoi. „Kui liikluskindlustus ei ole enam kahjumis, raugeb ka hinnatõusu surve. Kindlustusmaksete suurenemist saab kaudselt pidurdada iga liikleja, kui ta on liikluses tähelepanelik ja arvestab teiste liiklejatega,“ lisas Privoi.
    ERGO riskijuhi Kaido Naaritsa sõnul on hinnatõusul objektiivseid põhjuseid, näiteks sõidukid muutuvad järjest nutikamateks ja seega ka varuosad kallimateks.
    „On märgata, et turul toimuv liikluskindlustuse hindade tõus on aktiveerinud paljusid kliente otsima endale sobivaimat kindlustusandjat, mistõttu vaadatakse üha rohkem ka nende kindlustusandjate poole, keda maaklerkanalid ei vahenda. Samuti valivad kliendid üha enam lühema kehtivusega kindlustuspoliise, et oleks võimalik autoga seonduvaid kulusid pikema ajaperioodi peale hajutada, ilma et aastane kulu sellest suureneks,“ sõnas Swedbanki liiklus- ja kaskokindlustuse valdkonnajuht Kristjan Ahven.
    2017. aasta esimese poolaastal oli päevas keskmiselt 96 kindlustusjuhtumit ja poolaastas kokku 17 375 kindlustusjuhtumit. Keskmine kahju oli 1986 eurot.Kõige enam liikluskindlustuse juhtumeid oli Harju, Tartu ja Ida-Viru maakonnas, arvuliselt vastavalt 10 156, 1923 ja 1091 juhtumit.
    Eesti Liikluskindlustuse Fond (LKF) on liikluskindlustuse garantiifond, Eesti rohelise kaardi büroo ja liikluskindlustuse registri haldaja. LKF-i kaudu määratakse sõiduki sundkindlustus neile, kes ei ole liikluskindlustust ise sõlminud. Samuti hüvitab LKF registreerimata ja tuvastamata jäänud mootorsõidukiga tekitatud kahju.
  • Hetkel kuum
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kevadine hinnasula aktsiaturul paiskas ostukohad lagedale
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Pauligi kontserni tippu jõudnud Mariell Toiger: tuleb lihtsalt pihta hakata
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kaitsevägi värbas varasemast oluliselt rohkem tegevväelasi
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
Ain Kivisaar: Tallinna planeerimisamet vajab suurpuhastust
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.