Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Äripäeva reklaamiosakond saab uue juhi

    Äripäeva reklaamiosakonna uus juht Priit JõgiFoto: Andres Haabu

    Äripäeva reklaamiosakonna uue juhina alustab homsest Priit Jõgi.

    Äripäeva reklaamiosakonna juhi kohalt lahkub vastastikusel kokkuleppel Asso Laido, kes on töötanud reklaamiosakonnas paarkümmend aastat ja poole sellest ajast reklaamiosakonna juhina. Homsest hakkab osakonda juhtima Priit Jõgi, kes käivitas septembrikuus Äripäeva raadio.
    Äripäeva peadirektor Igor Rõtov rõhutas, et vastastikusel kokkuleppel lahkumine ei ole sõnakõlks ja nad jäävad kindlasti sõpradeks. „Meie müügitulemused viimastel kuudel ei vastanud päriselt meie ootustele ja me ühise arutamise käigus jõudsime vastastikku sellisele kokkuleppele,“ selgitas Rõtov.
    Ta tõdes, et reklaami ongi praegu keeruline müüa, kuid kuna Äripäeva tellijate arv kasvab ja tooted on muutunud tugevamaks, otsitakse teistsugust lähenemist ja teistsugust hüpet. Rõtovi sõnul käivitas Jõgi Äripäeva raadio projekti väga edukalt ja tal on ka kadestamisväärne müügikogemus. „Praegu on talle antud vabad käed ja kuu aja pärast ootan temalt uut plaani ja loodan seal näha ambitsiooni,“ sõnas ta.
    Täiesti uut strateegiat siiski Rõtovi sõnul oodata ei ole, sest Äripäeval on kombeks liikuda n-ö evolutsiooniliselt. „Me ei taha teha kindlasti järske muutusi, küll aga tahame pikalt ja väga põhjalikult planeerida. Loomulikult meie reklaamimüük hakkab kaasajastuma. Kindlasti tulevad uued sisuturunduselemendid, kindlasti arvestame rohkem interneti automatiseerimisega ja klientide suurema vajadusega. See on igaühele selge, et selline vana tüüpi reklaam, et lihtsalt lehekülg lehte või bänner üles, enam ei toimi,“ lausus ta.
    Rõtovi sõnul klientide jaoks esimeses faasis midagi ei muutu, kuid sügisel peaks saama pakkuda neile juba uusi lahendusi.
    Priit Jõgi ütles, et ühte suurt asja, mis muutmist vajab, ei ole. „Meil on palju tooteid, meil on palju inimesi, kõikidega tuleb tööd teha ja vaeva näha. Siis kindlasti saame ka rohkem tulemust,“ rääkis Jõgi. Ta märkis, et Äripäev on business to business turu liider ja seda tuleb ära kasutada. Ka Äripäeva raadio turule toomine näitas tema sõnul, et on palju kuulajaid ja ka kliente, kes on business to business turust huvitatud. „Me peame nendeni jõudma, me peame tegema neile sellised lahendused, mis aitavad nende äril olla edukam ja nii me saame ka ise edukamaks.“
    Keeruline turg
    Rõtov tõdes, et reklaamiturul on globaalne probleem: tugevas seisus paberireklaam on siiski mõõdukas languses. Samuti ei saa meediaväljaannetes kasvada bännerireklaam, sest Google ja Facebook võtavad aina suuremat turuosa. Tema sõnul on üks märksõna praegu erilahendused: tuleb pakkuda igale kliendile omanäolist toodet või omanäolist väljundit. Samuti on tema hinnangul võimalik teha suur hüpe sisuturunduses. „Mitte kvantiteedis, Eesti turg on sisuturundusartikleid täis, vaid tõesti tuua turule rohkem sisuturunduslikke reklaamilahendusi, mis on kliendile kasulikumad ja ka lugejale nauditavamad ja mitte häirivad."
    Amet pole võõras
    Jõgi ütles, et uus amet talle väga võõras ei ole, sest ta on ka varem meediamajades reklaamimüügiosakondi üles ehitanud ja toonud neisse uusi tuuli. Ta on olnud meediaga seotud 1990. aastate keskpaigast, alustades Saaremaa kohalikus raadios müügidirektorina ja tegi ka raadiosaateid. Vahepeal juhtis ta mõned aastad turundust ja müüki Ekspress Hotline'i ettevõtetes ning tagasi meedias on ta 2000. aasta sügisest. Siis alustas Jõgi Trio LSL Raadiogrupis müügi- ja turundusdirektorina ning alates 2001 kuni 2013 oli Trio LSL Raadiogrupi juhataja. 2016 oli taas Trios ning 2017. septembris käivitas Äripäeva raadio.
  • Hetkel kuum
Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Dow Jones ja S&P 500 hoiavad tõusutrendi, kuid tarbijaid hirmutab inflatsioon
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Postimees sai loa müüa suure osa reklaamifirmast
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.