Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Yandex konkurente ei hirmuta

    Yandex Taxi rahvusvahelise strateegia direktor Aram Sargsyan.Foto: Erakogu

    Kuu alguses käivitas Eestis oma tegevuse Venemaalt alguse saanud taksoäpp Yandex. Suure hinnalangusega tulnud teenus aga siinseid konkurente ei hirmuta.

    Yandex alustas Eestis 1. mail ning ettevõtte rahvusvahelise strateegia direktori Aram Sargsyani sõnul pakub taksoteenust konkurentidega võrreldes isegi kuni poole odavamalt.
    „Seni on edu toonud sooduskampaania," ütles ta ja lisas, et Yandexi äppi on alla laetud kümneid tuhandeid kordi ja kuu algusest on teenusesse juhte lisandunud. Esimese kuu tulemused on head ja huvi äpi vastu suur, mistõttu on nende partneritel nõudluse täimiseks olnud vaja isegi taksojuhte juurde palgata, kinnitas Sargsyan.
    Taxigo tegevdirektor Eduard Dubrovski selle jutuga ei nõustu - Yandex Taxi on tema sõnul küll suur ettevõte, aga nende turuletulek on Taxigole pigem kasu toonud. „Pärast Yandexi tulekut on Taxigo süsteemiga liitunud üks Eesti suurema taksopargi ja kliendibaasiga Euro Takso ja Eestimaa Takso,“ väitis Dubrovski.

    Loodud 2011 oktoobris Moskvas.

    Tegutseb Venemaal, Ukrainas, Valgevenes, Kasahstanis, Armeenias, Lätis, Gruusias ja Eestis, kokku rohkem kui 108 linnas.

    Sõidu hind arvestatakse enne sõidu algust, pärast lähtekoha ja sihtkoha sisestamist.

    Teenusel on kaks klassi: economy ja comfort.Allikas: taxy-yandex.com

    Kartmatud konkurendid
    Dubrovski ei näe oma sõnul Yandexis ohtu. „Esiteks ei saa Yandex lõputult pakkuda soodsaid sõite ja lisaks on see kampaania nende teenuse kvaliteeti negatiivselt mõjutanud,“ viitas ta sellele, et Yandexi praegune ärimudel pole pikalt konkurentsivõimeline.
    Miinusena tõi Dubrovski välja sellegi, et Yandexi süsteemis ei saa klient taksot valida. „Meil saab taksot valida kas pildi, hinna või kaubamärgi järgi, Yandexil see võimalus puudub,“ põhjendas ta.
    „Eesti turg on liiga väike ja konkurentsitihe, seda on peaaegu võimatu üle võtta,“ ütles Dubrovski. Küll aga võib Yandex saada endale Tallinnas mingi turuosa, nii nagu teisedki turule sisenenud uued taksofirmad, pakkus ta.
    Taxify Eesti operatiivosakonna juht Martin Järve sõnas samuti, et ei näe Yandexis konkurenti, sest Taxifyl kui kodusel tegijal on turu tundmise ja kogemuse eelis. Uue teenuse tulek pole ka Taxifyl tema sõnul juhte ja taksode saadavust vähendanud.
    Sargsyani sõnul ei karda Yandex Eesti turul konkurentsi. „Mida suurem konkurents, seda parem teenus ja hinnad klientidele,“ lisas ta. Sargsyani sõnul on senine tagasiside positiivne. „Probleeme on tulnud asukohtade nimetamisega, kuid need on lahendatud.“
    Plaanidest rääkides ütles Sargsyan, et tulekul on veelgi kampaaniaid, kuid põhiliselt keskendutakse äpile, täiustatakse teenust ning otsitakse uusi partnereid.
  • Hetkel kuum
Naisjuhtide kiirendi algataja: võrgustumine on karjääri võti
Naisjuhtide karjääri üks pidureid on võrgustumise alahindamine, kirjutab Eesti Kaubandus-Tööstuskoja teenuste direktor Piret Potisepp.
Naisjuhtide karjääri üks pidureid on võrgustumise alahindamine, kirjutab Eesti Kaubandus-Tööstuskoja teenuste direktor Piret Potisepp.
Balti börsidele hingati elu taas sisse
Täna on Balti börsidel märgata elavnemist, eriti Tallinna börsil, kus mitmed suured ettevõtted on näidanud märkimisväärset tõusu. Positiivne liikumine viib tähelepanu taas Balti börsidele.
Täna on Balti börsidel märgata elavnemist, eriti Tallinna börsil, kus mitmed suured ettevõtted on näidanud märkimisväärset tõusu. Positiivne liikumine viib tähelepanu taas Balti börsidele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Ida-Viru talu loobus Bookingust, sest külalisi tuli liiga palju
Ida-Viru puhkekohad meelitavad külalisi enamasti veekoguga, Liivaküla metsamajakesel on aga hoopis teistsugune tõmbenumber – elektri puudumine – ja seda tulevad kogema turistid Austriast, Soomest ja mujalt Euroopast. Isegi nii palju, et Booking.com-i konto pani ettevõte kinni.
Ida-Viru puhkekohad meelitavad külalisi enamasti veekoguga, Liivaküla metsamajakesel on aga hoopis teistsugune tõmbenumber – elektri puudumine – ja seda tulevad kogema turistid Austriast, Soomest ja mujalt Euroopast. Isegi nii palju, et Booking.com-i konto pani ettevõte kinni.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Pannkoogimeistrid uuendavad kasvuretsepti: tuleb Eestist väljas ise äri püsti panna
Kookeri minipannkookidega tuntust kogunud Mesti omanikud tunnistasid Äripäeva raadios, et olid frantsiisi avamisele väljaspool Eestit juba päris lähedal, kuid aeg polnud küps. Enne tuleb ka ise üks koht välismaal avada.
Kookeri minipannkookidega tuntust kogunud Mesti omanikud tunnistasid Äripäeva raadios, et olid frantsiisi avamisele väljaspool Eestit juba päris lähedal, kuid aeg polnud küps. Enne tuleb ka ise üks koht välismaal avada.
Sõõrumaa loobus oma firma juhtidest, sest nad on liiga kallid
Ärimees Urmas Sõõrumaa ühendab oma kaks ettevõtet, mistõttu peavad Forus Grupi juhatusest lahkuma Kalev Reiljan ja Jüri Teemant. Reiljan kaotas alles eelmisel aastal töö Confidos.
Ärimees Urmas Sõõrumaa ühendab oma kaks ettevõtet, mistõttu peavad Forus Grupi juhatusest lahkuma Kalev Reiljan ja Jüri Teemant. Reiljan kaotas alles eelmisel aastal töö Confidos.
Katrin Bats: kestlikkuse seksikas mõju jõuab kohale. Neile, kes on terasemad
Kui ettevõte näeb kestlikkuses uusi võimalusi, seab endale selged eesmärgid ja mõõdab nende suunas liikumist, tuleb ka tulemus, kirjutab Rimi vastutustundliku ettevõtluse juht Katrin Bats.
Kui ettevõte näeb kestlikkuses uusi võimalusi, seab endale selged eesmärgid ja mõõdab nende suunas liikumist, tuleb ka tulemus, kirjutab Rimi vastutustundliku ettevõtluse juht Katrin Bats.
Põrnikas, Mini, 500, 2CV – kõige geniaalsemad autod, mis eales tehtud
Vähem on tõesti rohkem, tõestavad autonduse ajaloo ühed olulisemad mudelid.
Vähem on tõesti rohkem, tõestavad autonduse ajaloo ühed olulisemad mudelid.
Balti turul aktsiad tõusid
LHV aktsiatega kaubeldi 752 368 euro eest. Balti aktsiandeks tõusis +1,52, Tallina börs kerkis +1,55%, Riia edenes +1,23% ning Vilnius tõusis +0,83%.
LHV aktsiatega kaubeldi 752 368 euro eest. Balti aktsiandeks tõusis +1,52, Tallina börs kerkis +1,55%, Riia edenes +1,23% ning Vilnius tõusis +0,83%.
Raadiohommikus: eestlaste meditsiiniäri USAs, joogikaupmehe käekäik ja India valimistulemused
Neljapäeva hommikul tuleb raadios juttu meditsiiniärist, kaubandusest ja välispoliitikast.
Neljapäeva hommikul tuleb raadios juttu meditsiiniärist, kaubandusest ja välispoliitikast.