Poekettide aasta: Lidl kärpis suurte turuosa, Prisma kukkus priskesse kahjumisse
Coop Eesti hoiab tugevalt turuliidri positsiooni. Foto: Raul Mee
Eesti kolm suuremat jaeketti kaotasid eelmisel aasta jooksul turuosa kõige enam, kaks jaeketti vahetasid kohad ja Prisma kukkus priskesse kahjumisse, saab järeldada majandusaasta aruannetest.
Portaal kaubandus.ee tegi kokkuvõtte jaekettide turuosa muutustest aastal, mil mängu astus Lidl. Lidli enda tulemused veel turuosade jaotuses välja toodud pole, sest ettevõtte majandusaasta lõppes 28. veebruaril ning aruande esitamiseks on veel aega. Kvartalitulemusi teiste jaekettidega kõrvutades võib pakkuda, et Lidl hõivas turust hinnanguliselt 6–7%, kirjutab portaal.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.