Eesti Päevalehe ja SL Õhtulehe reklaamimüük vähenenud

22. jaanuar 2001, 17:35

Eesti Päevalehe ja SL Õhtulehe reklaamimüük on tänavu esimese kolme nädalaga eelmise aasta jaanuari kolme nädalaga võrreldes vähenenud.

Eesti Päevaleht on müünud tänavu meediaanalüütik Toomas Leito andmetel 83 A-3 formaadis lehekülge reklaami, mullu oli sama number 155.

Vähenenud on ka SL Õhtulehe osakaal. Aasta tagasi müüs Õhtuleht kolme nädalaga reklaami 76 lehekülge ja Sõnumileht 58, tänavu on ühinenud SL Õhtuleht müünud jaanuaris 87 lehekülge reklaami.

Eelmise aasta sama ajaga võrreldes on suurenenud Eesti Ekspressi, Postimehe ja Äripäeva reklaamimaht.

Meediaanalüütik Toomas Leito arvutuste kohaselt müüdi selle aasta esimesel kolmel nädalal viies Eesti suuremates lehtedes kokku 424 A-3 formaadis reklaamikülge. Eelmisel aastal samal ajal müüdi kuues suurimas lehes 525 reklaamikülge.

Eelnevas võrdluses hinnatakse Eesti Päevalehe, Postimehe, Eesti Ekspressi, SL Õhtulehe ja Äripäeva reklaamimüüki.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing