Lõviosa reklaamirahast paigutatakse trükimeediasse

01. märts 2001, 14:55

Emori reklaamikulutuste uuringu Adex andmetel paigutatakse lõviosa reklaamirahast jätkuvalt trükimeediasse.

45,6% meediareklaami rahast kulus eelmisel aastal ajalehereklaamile ja 13,6% reklaamile ajakirjades. Järgnevad televisioon 23,0% ja raadio 11,3% osakaaluga. Välireklaami osa oli 4,6% ja internetireklaamil 1,9%. Võrreldes eelmise aastaga on tõusnud interneti- ja telereklaami ning langenud ajalehe- ja välireklaami osakaal.

Turualade lõikes toetus reklaamikulutuste kasv kõige suuremas osas jaekaubanduse, finantsteenuste ja mitte-alkohoolsete jookide reklaamisummade suurenemisele. Tihenev konkurents ning uute toodete lansseerimine turul toob kaasa suuremad kulutused tarbijate tähelepanu võitmiseks.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing