Meediareklaamituru maht kasvas möödunud aastal 5,7 %

01. märts 2001, 14:49

Emori reklaamikulutuste uuringu Adex andmetel panustati eelmisel aastal Eestis meediareklaami 675 miljonit krooni.

Meediareklaamituru mahuks kujunes 2000. aastal 675 milj krooni, mis on 36 milj krooni enam kui 1999. aastal. Arvestades aasta lõppu iseloomustanud tarbimise kasvu ning ajanihet tarbimise kasvu ja reklaamikulutuste kasvu vahel, võib käesolevaks aastaks üsna kindlalt prognoosida kasvu jätkumist.

Reklaamimahu suurendajate esireas olid jaekaubandusettevõtted ja finantsteenuste pakkujad. Jätkuvalt olid enimkasutatud reklaamikanaliks ajalehed, millele järgnesid telekanalid ja ajakirjad. Kõige kiiremini kasvas interneti- ja telereklaami osakaal

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing