Flamingos vaieldakse homme alkoholireklaami mõju üle

26. aprill 2001, 13:00

Homme kell 14 vaieldakse ööklubis Flamingo toimuval teabepäeval teemal alkoholireklaami mõju noortele.

Teabepäeva eesmärgiks on juhtida tähelepanu alkoholireklaami rohkusele Eesti erinevates meediakanalites, hinnata selle võimalikku negatiivset mõju noortele ning arutleda alkoholireklaamidega seonduva sotsiaalse vastutuse teemadel, teatas Marianne Paimre uimastipreventsiooni sihtasutusest (EUS).

Flamingos toimuvad ettekanded, väitlus (korraldaja Tallinna Ülikoolide Väitlusklubi) ja diskussioon.

?Alkoholi tarbimise kasvu noorte hulgas soodustavad jõulised, atraktiivsed ning esteetiliselt nauditavad alkoholireklaamid, millega alkoholile luuakse üha nooreneva sihtgrupi hulgas positiivne imago,? ütles EUSi juht Tarmo Kariis.

Teabepäeval võtavad sõna Linnar Priimägi (pedagoogikaülikool), Tarmo Kariis, Joel Volkov (reklaamiagentuur Tank ), Rein Iida (reklaamiagentuur Adell Saatchi Saatchi), Urmas Ehasoo (Tarbijakaitseamet) ning tudengid ja kooliõpilased.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing