Frederiku õlle turuletoomine maksab üle 10 miljoni

06. juuli 2001, 08:56

AS Viru Õlu kulutab Frederiku õlle turuletoomiseks üle kümne miljoni krooni, soovides suurendada järgmiseks aastaks turuosa ligi kolm korda, ütles margitoote kampaania välja töötanud firma Upfront omanik Alain Vignard Postimehele.

Lennukate telereklaamidega turule murdnud Frederik püüab tema ütlusel tarbija tähelepanu eelkõige mängulisuse ja nooruslikkusega, mida konservatiivsema lähenemisega Saku ja Tartu õlletehased hetkel ei paku.

AS Viru Õlu müügidirektori Härmo Põlluvee sõnul katab tehas kulutused toote turuletoomiseks omavahenditega.

Kuigi veel mõned kuud tagasi küündis tehase turuosa 6 protsendini, ennustab müügijuht järgmiseks aastaks ettevõtte turuosaks juba 20 protsenti.

AS Viru Õlu toodete müük on pärast Frederiku tootemargi turuletoomist mai lõpus kuu ajaga kolmekordistunud, suurenenud on ka teiste õllesortide müük.

Tartu Õlletehase juht Tarmo Noop ütles, et kümne miljoni kroonine margitoote kujundamise eelarve on Eesti õlleturu kohta harukordselt suur.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing