Bännerreklaami asemele tulevad videomängud

27. juuli 2001, 15:00

Lähinädalail tutvustab General Motors firma tellimusel tehtud arvutimängu Interneti jaoks, milles mängija saab juhtida selliseid GM toodetavaid masinaid nagu Cavalier, Avalanche ja Corvette, kirjutab .

GM hinnangul tõmbab 'GM eMotion Challenge' mäng endale 16 kuni 25-aastaste võrgukasutajate tähelepanu.

Videomänge kavatsevad üles panna veel PepsiCo ja Honda Motors U.S.

Teerajajaiks uue reklaamitrendi juures on siiski Burger King ja Paramount Pictures, kes juba mõnda aega kasutavad online-mänge oma internetistrateegias.

Uurimuse järgi, mille viis läbi Interactive Digital Software Association, mängib igal päeval umbes 145 mln inimest arvuti- või videomänge. Online-mängud paelusid mullu 35,1 mln inimese tähelepanu, 2005. aastaks ks ennustatakse selle numbri suurenemist 105 miljonini.

<#Compulenta.ru=http://www.compulenta.ru/news/2001/7/26/16388/>

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing