Kolmikpointi reklaam häirib vaimulikke

30. juuli 2001, 08:54

Radiolinja Kolmikpointi mobiiltelefoni sooduspaketi reklaam vannist vastu vaatava neiu ja kahe noormehega häirib kirikuringkondi vaimuliku ametiriietuse kasutamise ja perekonnaväärtuste labastamise tõttu, kirjutab Postimees.

Erinevalt telereklaamist kannab üks tänavareklaamil ja ajalehereklaamil kujutatud noormeestest Juhan Ulfsaki kehastuses kuue all äratuntavalt vaimuliku ametiriietust.

Kõnesoleva reklaami puhul häirib mitu asja, ütles Eesti Evangeeliumi Kristlaste ja Baptistide Koguduste Liidu (Eesti EKB Liit) vanematekogu liige, Nõmme Vabaduse baptistikoguduse pastor Ruudi Leinus. Isegi kui see oleks üks pere, siis ei käi noormehed täiskasvanud neiu juures vannis ja vaimulik ei läheks ametiriietusega vanni, nentis pastor.

Eesti Kirikute Nõukogu (EKN) täitevsekretär, Eesti Evangeelse Luterliku Kiriku Kaarli koguduse liige Eerik Jõks ütles, et kõnealust reklaami võib pidada labaseks. Ehk on pildil kujutatu näol tegemist perevaimulikuga, kes tegutsevad Soomes, märkis ta. ?Aga miks nad peaksid koos perekonnaga vanni minema? See viitab küll millelegi haiglasele. Või viiakse seal läbi ristimist?? küsis Jõks.

Firma turundusjuht Anu-Mall Naarits tundis heameelt, et inimesed nii tähelepanelikult nende teenuste reklaame jälgivad, kuid oli siiralt üllatunud Kolmikpointi seostamisest usuteemaga. Kolmikpointi kampaania autor on reklaamibüroo Zoom, teleklipi tootis Rudolf Konimois.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing