Internetiportaalide reklaamikäive läheneb Kroonikale

25. september 2001, 14:01

Delfi marketingijuhi Allan Sombri sõnul läheneb tänavusel aastal suuremate internetiportaalide nagu Delfi ja Everyday reklaamikäive suuremate ajakirjade omale.

'Eelmisel aastal võis meid võrrelda suuremate raadiojaamade ja keskmise suurusega ajakirjadega, tänavu Kroonikaga,' ütles Sombri.

Internetilehekülgede reklaamiturg moodustab tänavu 2-3 protsenti kogu reklaamiturust.

Meediaväljaannete reklaamijuhid ennustavad telereklaami panustatavate summade kasvuks 10 ja ajalehtede reklaami kasvuks 15 protsenti. Reklaamikäive Delfis on suurenenud 60-70 protsenti. Allan Sombri ütlust mööda ootasid nad 100 protsendilist kasvu.

Delfi loodab jooksvasse kasumisse jõuda aasta pärast. Konkurendi Everyday tegevus oli kasumis juba tänavu juunis. Everyday müügigrupi juhi Agnes Sheverevi sõnul loodab tänavu Everyday jõuda nulli ka aasta lõikes.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing