Balteco võttis kasutusele uue logo

28. veebruar 2006, 13:50

Vannitootja AS Balteco võttis kasutusele uue korporatiivse identiteedi, mille eesmärk on tõhustada ettevõtte ekspordivõimalusi ja leida uusi turge.

„Balteco nägu vajas uuendamist eriti seetõttu, et püsida paremini rahvusvahelises, üha tihenevas konkurentsis,” rääkis AS Balteco juhataja Marko Pählapuu. „Usume, et uus nägu aitab meid paremini läbi lüüa just Kesk-Euroopa aga ka Skandinaavia ja Lääne-Euroopa turgudel. Korporatiivne identiteet on Balteco toodete üks osa.”

Balteco peadirektor Lars Sumberg rääkis, et möödunud aastal eksportis Balteco oma toodangut 18 riiki, sealhulgas Venemaale, Ukrainasse, Lätti, Leetu, Soome, Rootsi, Norra, Taani. „Vanniturul määravad kvaliteet ja hind,” selgitas Lars Sumberg. „Balteco on ennast positsioneerinud kui kvaliteetvannide tootja. Uued käivitunud turud on meie jaoks Prantsusmaa ja Holland. Kasvuvõimalusi näeme ka Venemaal, kus kvaliteetvannide turg on tugevas kasvufaasis.”

Balteco 2005. aasta käive oli 146 miljonit krooni, millest eksport moodustas 70 %. Balteco tootis möödunud aastal üle 8000 vanni.

AS Balteco alustas tegevust 1990. aastal. Ettevõtte põhitegevus on vannide, massaaøivannide, duØikabiinide, aurusaunade ja mini-basseinide tootmine ning turustamine. Baltecol on üle-eestiline edasimüüjate võrk ning müügiesindused enamikes Euroopa riikides. Balteco tuntumateks kaubamärkideks on Balteco ja Coralspa. Ettevõttes töötab 140 inimest.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing