Tallinna Kaubamaja: surve kõikide kulude kasvuks on väga tugev

Annika Matson 08. september 2006, 12:18

Tallinna Kaubamaja turundusdirektor Enn Parel ütles Äripäevale, et sel aastal on juba alanud ja tuleval aastal võib oodata surve tõusu kulude kasvuks.

'Pole enam asju, mille hind ei tõuseks,' ohkas Parel. Tallinna Kaubamaja maksab seni Tallinna linnale reklaamimaksu 300 000 krooni aastas.

'Linnale tuleb maksu maksta ka meie oma majal peal asuvatelt suurtelt plakatitelt,' lisas ta.

'Reklaamimaks on juba praegu suhteliselt kallis ja selle hinna tõstmine on ebameeldiv üllatus,' lisas Parel.

Parel möönis, et kindlasti tõusevad selle uudise peale ka välireklaami pindade hinnad. Suurimad välireklaamipindade pakkujad on Unicom ja Clear Channel.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing