Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Nissan kaotab Hiinas turuosa
Nissani tehas JaapanisFoto: Foto: Bloomberg
Nissan Motori müük Hiinas kukkus tänavu septembris aastaga 20%, konkurendid on aga tasapisi oma müüki Hiinas kasvatamas.
Nissan teatas täna, et müüs möödunud kuul Hiinas kokku 93 700 autot võrreldes 117 100 autoga aasta eest. Müük Hiinas kukkus juulis 13% ja augustis 0,6%, vahendab Marketwatch.
Pärast pingete kasvamist Tokyo ja Beijingi vahel mõned aastad tagasi, on Jaapani autotootjad olnud sealsel turul hädas. Sellepärast tehti ka möödunud aastal pingutusi, et Hiina tarbijatele meelepärane olla.
Toyota Motor teatas aga seevastu nädala alguses, et nende müük Hiinas kasvas septembris 26%, 91 100 sõidukile. Honda Motori müük kasvas 23%, 56 880 sõidukile.
„Me teame, et sellest on saanud suuri väljakutseid esitav turg, kuid meil ei ole plaanis midagi hetkel muuta,“ rääkis Nissani kommunikatsioonitöötaja. Tänavu on Nissani müük Hiinas kasvanud 5,6% ning ettevõte on seadnud eesmärgiks 12%.