Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Sony avalikustas oma uue lipulaeva
Sony paljastas oma uue, tippklassi nutitelefoni, mis näitab ettevõtte pühendumust oma mobiiliosakonnale hoolimata kiratseva äri kärpimisest, vahendab CNBC.
5,2-tolline Xperia Z4 toodi avalikkuse ette peale selle aasta alguses kinnitatud tuhandete mobiiliosakonna töötajate koondamisteadet. Ettevõte märkis, et nad kavatsevad vähendada toodetavate nutitelefonide arvu eesmärgiga suurendada kasumit.
Sony nutitelefoni äri kohal on suured küsimärgid, kuna Jaapani tehnikahiid on seoses suure ümberstruktureerimise projektiga juba loobunud mitmest oma osakonnast.
Xperia Z4 sarnaneb suuresti eelmise Z3 mudeliga, kuid sellel on alumiiniumist korpus. Nutiseadmel on sama 20,7 megapiksline kaamera ning see on saadaval neljas erinevas värvitoonis. Nagu ka paljud teised nutitelefonide tootjad, on ka Sonyl analüütikute sõnul keeruline oma disaini muuta.
Telefon tuleb Jaapanis müügile selle aasta keskel ning mujal maailmas aasta lõpupoole; hinna suhtes pole infot veel avalikustatud.
Ettevõtte mobiiliosakonna 2014. aasta kolmanda kvartali ärikasum oli 78 miljonit dollarit.
Analüütikud usuvad, et Z4 mudeliga püüab Sony keskenduda oma juba olemasolevate klientide säilitamisele.
“Tundub, et Sony keskendub enam oma praeguste klientidele hoidmisele, selle asemel, et uusi püüda,” usub CCS Insight analüütik Ben Wood
"Z4 täidab lüngad nende klientide jaoks, kes varasemalt on omanud Z-seeria seadmeid, kuid uute klientide püüdmine on äärmiselt keeruline. Seda peamiselt Apple iPhone’i domineerimise ja Samsungi uute, atraktiivsete seadmete tõttu,” lisas ta.