Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Baltika müük kahanes
Baltika Grupi juhatuse esimees Meelis Milder.Foto: Andras Kralla
Baltika märtsi konsolideeritud müügitulu jätkuvatest tegevusvaldkondadest ulatus 3,3 miljoni euroni, vähenedes eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 11%, teatas ettevõte börsile.
Baltika märtsi jaemüük vähenes 14%, võrreldes eelmise aasta sama perioodiga, sealhulgas oli vähenemine Eestis 6%, Leedus 20% ja Lätis 23%. Baltika konsolideeritud jaemüük märtsis oli 2,6 miljonit eurot.
Hulgimüük suurenes eelmise aasta märtsiga võrreldes 5% ja e-poe müük vähenes 15% võrra. Märtsis avati üks uus Montoni frantsiisipood Ukrainas. Baltikal oli märtsi lõpu seisuga kokku 130 kauplust, nendest frantsiisipoode 13 Venemaal, 6 Hispaanias, 2 Valgevenes ja 15 Ukrainas. Baltika enda majandatavaid poode oli kuu lõpu seisuga 94, kaupluste kuu keskmine müügipind suurenes 2%, võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.
Kolme kuu kokkuvõttes ulatusid müügitulud ligi 10,5 miljoni euroni, vähenedes 6%, võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Jätkuvate tegevusvaldkondade jaemüük oli kokku 8,4 miljonit eurot (–10%). Samal perioodil suurenes Baltika keskmine jaemüügipind 2%. Hulgimüük oli ligi 1,8 miljonit eurot (+11%) ja e-poe müük 250 000 eurot (–6%).
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.