Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
McDonald'si tulu ületas analüütikute ootusi
Kiirtoidukett on pärast klientide kaotamist püüdnud kliendikogemusi parandada, kirjutab The Wall Street Journal.
Ettevõte on üritanud välja tulla uute võtetga, et tagasi võita kaotatud kliendid ja muuta restoranid püsiklientidele veel atraktiivsemaks.
Näiteks suurendasid odavad karastusjoogid ja uued premium-võileivad Ameerika restoranide müüki 3,9%. Globaalselt suurenes kiirtoidurestoranide müük 6,6%.
Tegevjuhi Steve Easterbrooki sõnul ehitavad nad paremaid McDonald'si restorane ning kliendid on seda märganud.
McDonald'si teise kvartali tulu langes 3%, 6,05 miljardi dollarini ning kasum aktsia kohta oli 1,73 dollarit. Mõlemad näitajad olid analüütikute prognoositust suuremad. Nimelt eeldati tuluks 5,96 miljardit dollarit ning aktsiakohast kasumit 1,62 dollarit.
The Wall Street Journali sõnul on kiirtoidukett üritanud viimastel kuudel püsiklientidele paremaid hindu ja teenindust pakkuda ning jätnud samal ajal uute klientide meelitamise tahaplaanile. Samuti on viimasel ajal rõhku pandud kliendikogemuse parandamisele, sest paljd neist on hakanud eelistama teisi kiirtoidukette.
Positiivsete tulemuste selgumise järel tõusis McDonald'si aktsia börsi avanedes 4,01%.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.