Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Juubel: Zeigeri Veod OÜ saab 20aastaseks

    Lisaks transporditeenusele pakub Zeigeri Veod oma töökohas veoautode remonti ning rehvitöidFoto: Zeigeri Veod

    Puistematerjalide veo ja müügiga tegelev Zeigeri Veod OÜ sai alguse pärast nõukogude aja lõppu, kui ettevõtte asutaja ja juhataja Tõnu Zeiger hakkas FIEna Kamazi veokitega Lõuna-Eestis tee-ehitusmaterjalide transpordiga tegelema. Aja möödudes tööpõld kasvas, tekkis vajadus uute sõidukite järele ning ettevõtte vorm muutus osaühinguks.

    Nii võimaldavad läheneda klientidele personaalselt ning pakkuda neile konkurentsivõimelist hinda ettevõtte operatiivsus, objektiivsus ning head suhted alltöövõtjatega.

    Võib öelda, et ettevõtmine sai alguse inimlikust laiskusest, sest mul puudus huvi palgatööl käimise vastu ning mõistsin, et parim pääsetee on ettevõtlus,“ muigab Tõnu Zeiger, kes soetas 25 aastat tagasi esimese Kamazi veoki ning hakkas pakkuma transporditeenust.
    Juba mõned aastad hiljem, aastal 1998, hakkas aga vanade vene sõidukite aeg täis saama ning vahepeal kaheksa Kamazini kasvanud autopargi asemel hakkasid kliente teenindama oluliselt parema kvaliteediga Scania kallur-poolhaagised. Põlvamaal Mammastes registreeriti uute masinate omanikuks ettevõte nimega Zeigeri Veod OÜ ning juba esimesel aastal töötas firmas umbes kümme inimest.
    Ettevõtte juhi sõnul on transpordifirma areng läbi aastate olnud stabiilne ja kasvatud on rahulikus tempos, masinaid on aasta-aastalt juurde ostetud ning tegevussuund on jäänud samaks – puistematerjali vedu ning müük tee-ehitusobjektidele ja ehitusobjektidele. Pakutakse nii liiva, kruusa kui ka killustikku ning lisaks ekskavaator-laaduri teenuseid. Ettevõtte eesmärk on võita klientide usaldus pikaajaliseks koostööks, tagades neile sobivaima lahenduse ja kvaliteetseima transporditeenuse.
    Kui rääkida aastate jooksul tehtud tähtsamatest otsustest, siis kõige olulisemaks peab Zeiger kolimist rendipinnalt ettevõttele ostetud ruumidesse ning oma töökoja ja rehvitöökoja loomist. Täna pakutakse töökojas veoautode remonti ja rehvitöid alates rehvide müügist ja vahetusest kuni tasakaalustamise ja täitmiseni lämmastikuga.
    Tee-ehitus on teatavasti hooajaline töö ning seetõttu on ka Zeigeri Veod OÜ töötajate arv erinevatel aastaaegadel veidi erinev: põhikohaga on töötajaid 25, aga suviti palgatakse lisaks renditöötajaid. „Head tööjõudu ei ole just lihtne leida, kuid oleme siiski seni suutnud oma vajaduse katta. Tegelikult on transpordisektoris juba viimased kümme aastat keerulised ajad seoses töö ja tööjõu, seadusandluse, aktsiiside ja tiheda konkurentsiga, kuid oluline on leida oma nišš või konkurendieelis,“ räägib Tõnu Zeiger.
    Nii võimaldavad läheneda klientidele personaalselt ning pakkuda neile konkurentsivõimelist hinda ettevõtte operatiivsus, objektiivsus ning head suhted alltöövõtjatega. Samuti on panustatud väga palju sõidukitesse, olles varustanud kõik Scaniad GPS-põhiste seadmete ning tarkvaraga. Paljud kliendid hindavad võimalust näha auto teekonda ja seetõttu on Zeigeri Veod OÜ autodel GPS-seadmed juba viimased 15 aastat.
  • Hetkel kuum
Aimar Ventsel: pildikesi Moldovast, peidetud vaesusega venelikust riigist „kusagil seal“ “Istun seda jutukest kirjutades Chişinău Moldova rahvusköögi restoranis ...”
Mida me teame Moldovast? Laias laastus mitte midagi, nendib etnoloogiadoktor Aimar Ventsel. Ja valgustab meid.
Mida me teame Moldovast? Laias laastus mitte midagi, nendib etnoloogiadoktor Aimar Ventsel. Ja valgustab meid.
Keskpankurid ajasid USA aktsiad tippudelt taanduma
Uusi tippe vallutanud peamised USA aktsiaindeksid taandusid neljapäeval kui keskpankurid viitasid baasintressimäära jäämisele kõrgemale tasemele kauemaks.
Uusi tippe vallutanud peamised USA aktsiaindeksid taandusid neljapäeval kui keskpankurid viitasid baasintressimäära jäämisele kõrgemale tasemele kauemaks.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Funderbeami asutaja lahkub tegevjuhi kohalt
Funderbeami asutaja ja tegevjuht Kaidi Ruusalepp annab oma igapäevased tegevused üle ning jätkab juunist nõukogus ettevõtte asutajana.
Funderbeami asutaja ja tegevjuht Kaidi Ruusalepp annab oma igapäevased tegevused üle ning jätkab juunist nõukogus ettevõtte asutajana.
Eksperdid leidsid Eesti konkurentsivõime hoidmisel viis murekohta
On viis valdkonda, mille kaudu Eesti konkurentsivõimet parandada saaks, kuid lihtsaid lahendusi ja “madalal rippuvaid vilju” on pigem napivõitu.
On viis valdkonda, mille kaudu Eesti konkurentsivõimet parandada saaks, kuid lihtsaid lahendusi ja “madalal rippuvaid vilju” on pigem napivõitu.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Heleniuse kinnisvaraarendus sai Kaamose taustaga juhi
Joakim Heleniusele kuuluva Trigon Capital Groupi kinnisvaraarenduse juhiks sai Kaamos Ehitus OÜ tegevjuhina töötanud Alo Nõmmik, teatas ettevõte.
Joakim Heleniusele kuuluva Trigon Capital Groupi kinnisvaraarenduse juhiks sai Kaamos Ehitus OÜ tegevjuhina töötanud Alo Nõmmik, teatas ettevõte.
Tavid: USA valitsuse võlamull on just praegu meie silme ees lõhkemas
USA valitsus on praegusel kursil selgelt liikumas hävitava võlaspiraali poole, millel saavad olema finantssektorile, pensionifondidele, pankadele ja kogu maailma majandusele väga tõsised tagajärjed.
USA valitsus on praegusel kursil selgelt liikumas hävitava võlaspiraali poole, millel saavad olema finantssektorile, pensionifondidele, pankadele ja kogu maailma majandusele väga tõsised tagajärjed.