Kuidas Eesti ettevõtted oma töötajaid innustavad?

07. september 2016, 12:45
Töötajale on oluline, kui ettevõte soodustab sportimist.
http://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20160907/USEFUL/160909797/AR/0/ujuja.jpg

Töötaja motiveerimine on astunud suure sammu edasi – kuigi rahalised boonused on au sees, muutuvad üha tähtsamaks muud väärtused nagu tervis ja puhkamine.

Äripäev uuris seitsmelt ettevõttelt, kuidas nemad oma töötajaid motiveerivad. Selver, Saku Õlletehas, Elisa, Tele2, Telia, Kalev ja Nordecon kõik rõhutasid individuaalsust ning eeskätt oma võimaluste ja töötajate vajadustega arvestamist.

Elisa personalijuht Kaija Teemägi juhtis tähelepanu uuele trendile, mis on töötamise paindlikkus. Ta viitas Samsungi ja GfK 2014. aasta uuringule, millest selgus, et võimalus töötada väljaspool kontorit tekitas suuremat rahulolu oma tööga. Teise näitena tõi ta World at Worki uuringu, kust selgus, et üle 80% uuritud organisatsioonidest võimaldab kontorist väljas töötamist või lubab valida meelepärase aja, millal tööülesandeid täita.

Peale moodsate uuenduste on kindlasti tähtis jätta motivatsioonipaketti ka sellised soodustused, mis võivad tunduda ehk ajast ja arust, ent on inimeste jaoks siiski olulised. Kalevi personalidirektor Krista Laever selgitas, et töötajate motivatsioonipaketi koostamisel tulekski sel juhul läbi mõelda oma ettevõtte võimalused ning küsida ka töötajate arvamust, et nende põhjal sobivaim pakett kokku panna.

Sinu tellimus on lõppenud.

Loe Äripäeva tutvumishinnaga 1 euro nädalas

Äripäeva proovitellijana saate ligipääsu ainult tellijatele mõeldud sisule.
Teile on kättesaadavad kõik Äripäeva lukus lood, TOP'id, börsiuudised ja Investor Toomase nõuanded.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
07. September 2016, 12:47
Otsi:

Ava täpsem otsing