Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kuidas turundada end rahvusvahelistel messidel
Fortumo juhatuse liige Andrei Dementjev (vasakul) ja EASi ettevõtluskeskuse direktor Tanel Rebane.Foto: Liis Amor
Äripäeva raadiosaates "Globaalne pilk" uurisime, kuidas turundada enda ettevõtte tooteid ja teenuseid rahvusvahelistel messidel. Kui palju riik kulutab ettevõtete globaalsetel messidel käimisele ning mille järgi neid ettevõtteid välja valitakse ja kui palju ettevõtted ise sel juhul rahaliselt panustama peavad?
Samuti uurisime, kui palju on abi riigi poolt saadetud diplomaatidest messidel lobitööd tehes, et aidata ettevõtetel luua uusi sidemeid.
Saates oli külas mobiilimakselahendusi pakkuva Fortumo juhatuse liige Andrei Dementjev. Fortumo osaleb aastas mitmel messil ja jagab nüüd oma kogemusi. Külas oli ka EASi ettevõtluskeskuse direktor Tanel Rebane.
Saadet juhtis Liis Amor.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.