Artikkel

    „Autojutud“ 10. Milline auto läheb mitu korda kallimaks ja miks Eestis hübriidide tegemise plaan katki jäi

    "Autojuttude" saatejuht Karl-Eduard SalumäeFoto: Andras Kralla

    Eestis plaaniti juba poolsada aastat tagasi hübriidautosid valmistama hakata. Miks seda ei juhtunud?

    Miks „Wabariigi“ ajal Maarjamaal nii palju Ameerika päritolu autodega sõideti? Kuidas sündis ENSVs maailma üks suuremaid vormelivabrikuid?
    Milline praegu umbes 40 000 euro eest ostetav auto tõotab tulevikus kuuekohalise summa maksta? Mida on Alfa Romeotes või Prantsuse autodes erilist?
    Miks praeguse Rally Estonia direktori Urmo Aava sõitjakarjäär tegelikult lõppes? Mida jäävad aastakümneteks meenutama amatööride Pariis–Dakari kõrberalliks kutsutava sõidu läbi teinud mehed?
    Need küsimused ja mitmed muud jututeemad on käinud läbi „Autojuttude“ sarja senistest saadetest. Saatejuht ja toimetaja Karl-Eduard Salumäe valis kümne episoodi täitumise puhul välja ühe huvitavama lõigu igast saatest.
    Kõik „Autojuttude“ saated leiab siit.
  • Hetkel kuum
Maris Lauri: ausa konkurentsi nurka tõrjumine kahjustab Eestit
Eesti vajab tugevat konkurentsiametit ja konkurentsiõigust, kirjutab riigikogu liige, endine rahandusminister Maris Lauri (Reformierakond).
Eesti vajab tugevat konkurentsiametit ja konkurentsiõigust, kirjutab riigikogu liige, endine rahandusminister Maris Lauri (Reformierakond).
Kõrge dividenditootlusega aktsiad, mis on ligi meelitanud miljardäre
Eelmisel kvartalil ostsid mitmed Ameerika miljardäridest suurinvestorid dividendiaktsiaid, mis on enda väljamakseid viimaste järjestikuste aastakümnete jooksul aina suurendanud.
Eelmisel kvartalil ostsid mitmed Ameerika miljardäridest suurinvestorid dividendiaktsiaid, mis on enda väljamakseid viimaste järjestikuste aastakümnete jooksul aina suurendanud.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Eesti parim juht: karjumises pole ma kunagi hea olnud
Eesti parimaks juhiks valitud IT-ettevõtja, OIXIO Groupi omaniku ja juhatuse esimehe Ivo Suursoo sõnul on raskete otsuste tegemise juures kõige olulisem viisakas kommunikatsioon ja inimlik selgitamine. Talle meenus vaid üks kord, mil ta ise on häält tõstnud.
Eesti parimaks juhiks valitud IT-ettevõtja, OIXIO Groupi omaniku ja juhatuse esimehe Ivo Suursoo sõnul on raskete otsuste tegemise juures kõige olulisem viisakas kommunikatsioon ja inimlik selgitamine. Talle meenus vaid üks kord, mil ta ise on häält tõstnud.
Eksperdid leidsid Eesti konkurentsivõime hoidmisel viis murekohta
On viis valdkonda, mille kaudu Eesti konkurentsivõimet parandada saaks, kuid lihtsaid lahendusi ja “madalal rippuvaid vilju” on pigem napivõitu.
On viis valdkonda, mille kaudu Eesti konkurentsivõimet parandada saaks, kuid lihtsaid lahendusi ja “madalal rippuvaid vilju” on pigem napivõitu.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Setod protestivad: Koidula piiripunktis ootab sadu veokeid, riik tahab selle aga ööseks sulgeda
Riigi plaan sulgeda Koidula piiripunkt öiseks ajaks on Setomaa vallajuhid tigedaks ajanud, kirjutab Logistikauudised.
Riigi plaan sulgeda Koidula piiripunkt öiseks ajaks on Setomaa vallajuhid tigedaks ajanud, kirjutab Logistikauudised.
Kaja Kallas: Palestiina toetamine aitab ka Ukrainat Peaminister vastab Urmas Reinsalu kriitikale
Kaja Kallase sõnul on kahe riigi lahenduse toetamine Iisraeli ja Palestiina vahel Eesti pikajaaline välispoliitiline seisukoht.
Kaja Kallase sõnul on kahe riigi lahenduse toetamine Iisraeli ja Palestiina vahel Eesti pikajaaline välispoliitiline seisukoht.