Artikkel

    Hyundaid ja Kiad on väga head, aga kõige lõunakorealikum automark on siiski …

    SsangYong ActyonFoto: order_242 / Wikipedia

    Lõuna-Korea autotööstus kuulub maailma suurimate ja kvaliteetseimate hulka, ehkki laiem avalikkus seda eriti ei teadvusta ning autoentusiastidki on sealt pärit neljarattalisi alles avastamas, nenditakse seekordsetes “Autojuttudes”.

    Saates tuleb juttu sellest, kuidas lõunakorealased n-ö tegid autonduses jaapanlasi ehk muutusid naljanumbrist ülitõsiseks tegijaks. Muu hulgas proovitakse konkreetseid mudeleid välja tuues määratleda, millised ajaperioodid olid Lõuna-Korea autode kvaliteedis murrangulised.
    Lisaks räägitakse sellestki, miks hoopis pisikest ja obskuurset autotootjat SsangYong võib pidada kõige lõunakorealikumaks brändiks, mitte Hyundaid või Kiat, mille kaudu Korea autotööstust ennekõike tuntakse.
    Teemavalik on ajendatud tõigast, et Eesti aasta auto valimise 11-liikmeline žürii hääletas hiljuti selle tiitli võitjaks täiselektrilise Hyundai Ioniq 5. Saates kuuleb kõnelemas kolme žüriiliiget: ajakirja Tehnikamaailm peatoimetajat Tõnu Ojalat, tehnikaportaali Accelerista peatoimetajat Veli Valentin Rajasaart ning “Autojuttude” saatejuhti Karl-Eduard Salumäed.
  • Hetkel kuum
Maris Lauri: ausa konkurentsi nurka tõrjumine kahjustab Eestit
Eesti vajab tugevat konkurentsiametit ja konkurentsiõigust, kirjutab riigikogu liige, endine rahandusminister Maris Lauri (Reformierakond).
Eesti vajab tugevat konkurentsiametit ja konkurentsiõigust, kirjutab riigikogu liige, endine rahandusminister Maris Lauri (Reformierakond).
Silvano kvartali müügitulemus vähenes, kuid puhaskasum kasvas jõudsalt
Silvano Fashion Groupi müügitulu ja ärikasum esimeses kvartalis pisut vähenesid, kuid puhaskasum paisus pea 60%.
Silvano Fashion Groupi müügitulu ja ärikasum esimeses kvartalis pisut vähenesid, kuid puhaskasum paisus pea 60%.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Eesti parim juht: karjumises pole ma kunagi hea olnud
Eesti parimaks juhiks valitud IT-ettevõtja, OIXIO Groupi omaniku ja juhatuse esimehe Ivo Suursoo sõnul on raskete otsuste tegemise juures kõige olulisem viisakas kommunikatsioon ja inimlik selgitamine. Talle meenus vaid üks kord, mil ta ise on häält tõstnud.
Eesti parimaks juhiks valitud IT-ettevõtja, OIXIO Groupi omaniku ja juhatuse esimehe Ivo Suursoo sõnul on raskete otsuste tegemise juures kõige olulisem viisakas kommunikatsioon ja inimlik selgitamine. Talle meenus vaid üks kord, mil ta ise on häält tõstnud.
Eksperdid leidsid Eesti konkurentsivõime hoidmisel viis murekohta
On viis valdkonda, mille kaudu Eesti konkurentsivõimet parandada saaks, kuid lihtsaid lahendusi ja “madalal rippuvaid vilju” on pigem napivõitu.
On viis valdkonda, mille kaudu Eesti konkurentsivõimet parandada saaks, kuid lihtsaid lahendusi ja “madalal rippuvaid vilju” on pigem napivõitu.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Setod protestivad: Koidula piiripunktis ootab sadu veokeid, riik tahab selle aga ööseks sulgeda
Riigi plaan sulgeda Koidula piiripunkt öiseks ajaks on Setomaa vallajuhid tigedaks ajanud, kirjutab Logistikauudised.
Riigi plaan sulgeda Koidula piiripunkt öiseks ajaks on Setomaa vallajuhid tigedaks ajanud, kirjutab Logistikauudised.
Tallinna lennujaama juht avaldas, milliseid uusi sihtkohti ta püüab
Tallinna lennujaama juht Riivo Tuvike rääkis saates „Kuum tool“, et uute otseühenduste loomisel on fookuses eelkõige sõlmjaamad, kust saab reisija edasi lennata, ning sihtturud, kust turist võiks Eestisse jõuda.
Tallinna lennujaama juht Riivo Tuvike rääkis saates „Kuum tool“, et uute otseühenduste loomisel on fookuses eelkõige sõlmjaamad, kust saab reisija edasi lennata, ning sihtturud, kust turist võiks Eestisse jõuda.