Artikkel

    Saab on kadunud markide maal kõike muud kui üksi

    Saabi embleemFoto: Reuters/Scanpix

    Ütled "kadunud automark" ja eestlane mõtleb – Saab. Ent kõige kaduviku teed läinud autotootjate nimekiri on tohutult pikk ja põnev.

    Näiteks: president Konstantin Pätsile osteti omal ajal esindusautoks Ameerika limusiin, mille kvaliteet oli Cadillaci ja Lincolni omast kaugelt üle, võrreldav brittide Rolls Royce'iga, kuid mille nimi tuleb tänapäeval vähestele tuttav ette. Üht "peaaegu kadunud" Euroopa marki mäletatakse legendaarsete ralliautode järgi. Palju halvemini teatakse, et kuni 1960ndateni valmistas see äärmiselt elegantseid ning innovaatilisi neljarattalisi.
    Lähemalt saab kuulata seekordsest "Autojuttude" saatest. Saatejuht Karl-Eduard Salumäe külaliseks on pikaaegne autoajakirjanik, praegu Laitse rallipargis töötav Tõnu Korrol.
    Kas Saabist kah kuulda saab? Ikka saab.
  • Hetkel kuum
Seotud lood
Kõik seotud lood

Raul Eamets: valitsus, äkki teeks midagi!
Oleme praeguses eelarvetasakaalu paanikas ära unustanud, et avaliku sektori arengu aluseks on maksud, mida kogutakse erasektorist. Teisisõnu: riik peaks igati soosima uute ettevõtete tulekut Eestisse, kirjutab Bigbanki peaökonomist Raul Eamets.
Oleme praeguses eelarvetasakaalu paanikas ära unustanud, et avaliku sektori arengu aluseks on maksud, mida kogutakse erasektorist. Teisisõnu: riik peaks igati soosima uute ettevõtete tulekut Eestisse, kirjutab Bigbanki peaökonomist Raul Eamets.
Kümme ohu märki, et aktsia hakkab hapuks minema
Aktsia rallib ja investoril on muhe meel. Samas tiksub kuklas teadmine, et igale buumile järgneb krahh ning kukkumised käivad nii kiirelt, et enamik investoreid jääb aktsiamüügiga hiljaks. Kuidas ohtu õigel ajal tuvastada?
Aktsia rallib ja investoril on muhe meel. Samas tiksub kuklas teadmine, et igale buumile järgneb krahh ning kukkumised käivad nii kiirelt, et enamik investoreid jääb aktsiamüügiga hiljaks. Kuidas ohtu õigel ajal tuvastada?
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Heleniuse kinnisvaraarendus sai Kaamose taustaga juhi
Joakim Heleniusele kuuluva Trigon Capital Groupi kinnisvaraarenduse juhiks sai Kaamos Ehitus OÜ tegevjuhina töötanud Alo Nõmmik, teatas ettevõte.
Joakim Heleniusele kuuluva Trigon Capital Groupi kinnisvaraarenduse juhiks sai Kaamos Ehitus OÜ tegevjuhina töötanud Alo Nõmmik, teatas ettevõte.
Eksperdid leidsid Eesti konkurentsivõime hoidmisel viis murekohta
On viis valdkonda, mille kaudu Eesti konkurentsivõimet parandada saaks, kuid lihtsaid lahendusi ja “madalal rippuvaid vilju” on pigem napivõitu.
On viis valdkonda, mille kaudu Eesti konkurentsivõimet parandada saaks, kuid lihtsaid lahendusi ja “madalal rippuvaid vilju” on pigem napivõitu.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Tippjuhid Pärnus: kas Prantsusmaa miljardid lämmatavad Eesti?
Tippettevõtjad ja -ametnikud rääkisid Pärnu juhtimiskonverentsi laval konkurentsist Euroopa majanduses.
Tippettevõtjad ja -ametnikud rääkisid Pärnu juhtimiskonverentsi laval konkurentsist Euroopa majanduses.
Kõrged kasumid ja palgatõus hoiavad kinnisvarasektorit vee peal
Kõrge tööhõive ja tõusnud hinnad on laenuvõtjad jätnud vee peale ja kinnisvarasektor on surutisest pääsenud, ent viivislaenude hulk võib veel kasvama hakata.
Kõrge tööhõive ja tõusnud hinnad on laenuvõtjad jätnud vee peale ja kinnisvarasektor on surutisest pääsenud, ent viivislaenude hulk võib veel kasvama hakata.