Eestis toodetud Eazzy müügialused vallutavad Euroopa kõrval ka Aasia turgu

09. detsember 2016, 09:30
Emerson Ten valmistab kuus üle 20 000 reklaamtulba, millest 98% läheb ekspordiks 16 Euroopa riiki.
http://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20161209/CM/161209735/AR/0/AR-161209735.jpg

Esialgu Rootsi tütarettevõtte trükivahenduskontoriks loodud Emerson Ten avas kolm aastat tagasi Võhmas modernse digitrükikoja ja kasvatab aasta-aastalt käivet. Eesmärk tõusta Euroopa üheks tuntumaks POS- (point of sales) toodete müüjaks on ettevõttel sisuliselt saavutatud.

Alates aastast 2009 on Emerson Tenil oma järeltöötluskoda Tallinnas ning 2013. aastal avati digitrükikoda Viljandimaal Võhmas. Tallinnas toodetakse peamiselt patenteeritud automaatselt avanevaid Eazzy dis pleisid ehk müügialuseid. Võhma tehase avamine avardas ette võtte võimalusi märgatavalt ning seal toodetakse lainepapist müügialuseid, erinevaid plakateid nii siseruumidesse kui ka välitingimustesse – ehk tegemist on tõelise POS- (point of sales) tehasega.

„Eazzy patenteeritud tooted on tõusnud Euroopas teiseks müüduimaks POS-toote sarjaks. Toodame kuus üle 20 000 erineva reklaamtulba, millest 98% läheb ekspordiks 16 Euroopa riiki. Sel kuul saadame esimesed tooted ka Dubaisse,“ tutvustab Emerson Ten OÜ juht Kristel Ratnik-Soosaar.

Ta toob esile ühe olulise eelise, mis Emerson Teni trükikoda konkurentidest eristab: „Kui teised trükikojad peavad mahuliste plakatite ja müügialuste valmistamiseks kleepima trükitud poognad paksemale materjalile, siis meie trükime otse materjalile. Üks protsess jääb vahelt ära ja see lühendab oluliselt tootmisprotsessi. Hinnavõidu väikeste tiraažide puhul annab aga digilõikur, sest ära jääb kulukate stantsimatriitside valmistamine.“

Võhma tehase trükimasina trükitava materjali mõõt on 1600 × 3200 mm ja erinevalt suurest osast digitrükikodadest on ettevõttel lametrükimasin ehk materjal trükitakse poognas, mitte rullis. Tegu on tööstusliku masinaga, mille maksimumkiirus on kuni 500 m2/h. „Printer on ennast igati õigustanud just suureformaadiliste ning tavapärasest digitiraažist suuremate tellimuste trükkimisel. Meile meeldib töö lainepapi, erinevate mahuliste plastide ning kärgpapiga. Lisaks trükile on meil ka järeltöötluses digitaalne lõikur ning laiformaadis rullstants, automaatne liimimasin erinevate karpide ja displeide liimiseks,“ selgitab Ratnik- Soosaar, tunnistades, et tänaseks hakkab Võhma maja juba kitsaks jääma ning plaanitakse lao- ja tootmispinna suurendamist umbes 1000 ruutmeetri võrra. Seejärel on plaanis investeerida aja jooksul digilõikuritesse ja uuema põlvkonna tööstuslikku lameprinterisse.

Ettevõtte tugevus on südamega töötavad inimesed

Emerson Ten valmistab kuus üle 20 000 reklaamtulba, millest 98% läheb ekspordiks
16 Euroopa riiki.

Tehase põhitooted on kõikvõimalikud suureformaadilised müügiedustusmaterjalid, lainepapist
müügialused, Eazzy automaatdispleid ehk pop-upreklaamid ning nii kartongist
kui ka lainepapist turvaväravate katted. Kuna trükk toimub UV-värvidega, ei vaja tooted
eraldi UV-lakki ega lamineerimist. Üks põnevaid tooterühmi on lainepapist ja/või kärgpapist
messiboksid alates seintest kuni laudade ja riiuliteni, mis mahuvad ühele euroalusele ning
on hiljem ümbertöödeldavad.

Emerson Teni moto on teha kõike võimalikult lihtsalt: tooted peavad olema komplekteeritavad
lihtsalt ning enamikku keerukaid muresid saab lahendada lihtsa lahenduse teel. Kindel põhimõte on pakkuda klientidele kvaliteetseid trükiseid, lühikesi tootmistähtaegu ning seda alati täpselt tellitud kuupäevaks.

Arenguplaan näeb ette käibe kahekordistamist järgneva 3–5 aasta jooksul, mis ettevõtte
juhi hinnangul on see igati saavutatav tänu töötajatele, kes teevad oma tööd südamega ning on tõelised oma ala professionaalid. „Kui kvaliteet ja tähtajad on alati paigas, on ka müügitiimil
lihtsam sõlmida tehinguid, sest meid usaldatakse,“ ütleb ta. Tallinna ja Võhma tehases töötab
kokku 31 inimest.

Kui soovid rohkem infot, jäta kontaktandmed siia:

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
09. December 2016, 08:54
Otsi:

Ava täpsem otsing