Pühapäev 11. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Eestist kadunud automark jätkab Euroopas

05. juuni 1998, 00:00

Daihatsu, mille müük ja teenindus Eestis eelmisel sügisel häbiväärselt praktiliselt päevapealt hingusele läks, jätkab vaatamata erilise edu puudumisele tegevust Lääne-Euroopas. Sel kevadel toodi turule taas uus mudel -- väikeauto Sirion, mis peamiselt väikeautodele spetsialiseerunud Daihatsule kohaselt mõeldud eelkõige linnaautoks.

Maailma ühe edukaima väikemootorite tootjana on Daihatsu ka Sirioni jõuallikaks valinud Euroopa mõistes pisikese mootori, mil töömahtu vaid 989 kuupsentimeetrit ja silindreid kolm. Seda, et auto pole mõeldud eriliseks kihutamiseks, näitab ka asjaolu, et sellistest näitajatest, nagu Sirioni maksimaalkiirus ja kiirendus 100 km/h-ni, minnakse Daihatsu pressimaterjalides lihtsalt vaikimisi mööda. Käigukast on kas viiekäiguline käsitsi lülitatav või neljakäiguline automaat.

Väliselt meenutab Sirion mõnevõrra samuti kevadel esitletud uut Renault Cliot, kuid Sirion on prantslasest tunduvalt väiksem, konkureerides oma välismõõtmetelt selliste autodega, nagu Ford Ka või Peugeot 106.

Linnaautole kohaselt on ekstraklassist Sirioni manööverdamisomadused -- tagasipöörderingi läbimõõt on vaid 8,8 meetrit.

Standardvarustuses on kaks turvapatja ning esmakordselt selle klassi autode ajaloos pakutakse lisavarustusena ka külgturvapatju.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
06. December 2011, 19:34
Otsi:

Ava täpsem otsing