Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kõrged protsendid ei kukuta kaubikumüüki
Ehkki sõiduautode müük tegi juulis liisinguintresside tõusu mõjul vähikäiku, ei kajastunud pingestunud finantsseis kuigivõrd kaubikute müügis. Tõsi, selles, et kogusumma ei vähenenud, vaid isegi pisut kasvas, on suurim teene Volkswagenil, mille väikeveokeid müüdi eelmisel kuul 19 võrra enam, ja Mercedesel, kelle suuri kaubikud läks kaubaks 10 rohkem kui kuu aega varem.
Kokkuvõttes jäi nii sõiduauto baasil ehitatud väikekaubikute kui ka suurte kaubabusside müük juulis võrreldes juuniga praktiliselt samale tasemele (kasv vastavalt 4 ja 5 auto võrra).
Väikekaubikutest on turuliidriks tõusnud Volkswagen Caddy. Suurte kaubikute konkurentsis on samamoodi pikalt eest ära läinud Mercedes.
Väikekaubikute müügil on viimastel kuudel stabiilse 20 auto taseme saavutanud Peugeot. Kolmandat kohta hoiab veel Ford, kuid viimastel kuudel pole see automark selles klassis millegagi silma paistnud -- seni müüdud 77 autost langeb tervelt 49 märtsikuule. Fordi kolmas koht pole siiski veel ohus, sest millegagi ei hiilga ka jälitajad.