Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Goldmani juveeliäri ähvardab oht oma müügitrikk lunastada
Eilne õhtu andis Goldmanist 17. novembrist 15. detsembrini üle 200krooniseid oste teinud inimestele põhjust lootuseks -- maas oli 15 sentimeetri paksune lumekiht.
Eesti meteoroloogia ja hüdroloogia instituudi meteoroloog Ülle Jõemaa kinnitas, et uus sadu on juba lähenemas. On veel võimatu ennustada, kui palju lund uue sajuga juurde tuleb, lisas ta.
Jõemaa sõnul teeb ettevaatlikuks ka see, et valitsevad õhumassid on üsna soojad ning olemasolev lumevaip kipub raskeks minnes kokku vajuma. «Praeguse seisuga ei oska midagi konkreetset arvata,» lausus ta eile õhtul, «kõike võib juhtuda.»
Täna kell üheksa hommikul selguvad Goldmani reklaamikampaaniat kindlustanud kindlustussündikaadi esindaja juuresolekul Tallinna meteoroloogiakeskuses täpsed mõõtmistulemused.
Goldman ASi juhataja Indrek Tammeaid ei soovinud avalikustada täpset summat, mis lubatud tingimuste täitumisel ostjatele tagasi makstakse. «Võin vaid öelda, et tegu on miljonite kroonidega,» lausus Tammeaid. Kõige suuremad raha tagasi maksmist ootavad ostud ulatuvad 30 000 kroonini.
Riski on Tammeaidi sõnul enda kanda võtnud üks Londoni kindlustussündikaat, eesotsas Lloydsiga.
Tammeaid tõdes, et ükski Eesti kindlustusselts ei olnud nõus sellist lepingut sõlmima, mistõttu sobiva seltsi otsingutele kulus mitu aastat.
Idee ei tulnud Tammeaidi sõnul jaanipäeval teatud sademete hulga pealt kauba eest raha tagasi maksta lubavalt BIG Elektroonikalt, vaid Ameerikast, kus sellised kampaaniad on äärmiselt populaarsed.
Tammeaid märkis, et ta ise loodab väga, et lumevaip väljamaksmisteks piisavalt paks tuleb, sest siis võib reklaamikampaania kordaläinuks lugeda.
Autor: ÄP