Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Liida konkurendi kliendid enda omadega

    Turunduses kasutatavad militaarse alatooniga terminid nagu näiteks ?strateegia?, ?taktikalised plaanid? ja ?turu hõivamine? viitavad selle tegevusala sarnasusele sõjapidamisega. Eks olegi turundus justkui sõda ? pidev võitlus territooriumi, avalikkuse tähelepanu, mõjuvõimu ja turuosa pärast.
    Samas on teatud olukordades otstarbekas teha koostööd teiste turuosalistega, et oma turundustegevust tõhusamaks muuta. Üks selliseid valdkondi, kus võib kõne alla tulla isegi koostöö konkurentidega, on otseturundus.
    Otseturunduskampaania efektiivsus sõltub suurel määral oskusest kasutada sihtturu kohta kättesaadavaid andmeid. Suurem sihtrühm võimaldab luua rohkem kontakte, saada rohkem tellimusi ning lõppkokkuvõttes suuremat kasumit.
    Seega on otseturunduskampaania mõjukuse tõstmise üks võimalusi kasvatada kontaktide arvu, säilitades samal ajal andmete kvaliteedi.
    Lihtne öelda, aga kuidas seda teha?
    Kõige radikaalsem lahendus on teha konkurendiga koostööd, sest tema andmebaas vastab sama täpselt sihtturu kriteeriumitele kui teie andmebaas. See ei tähenda tingimata turundusandmebaaside vahetamist ja klientide andmete andmist rivaalile. Kuigi ka seda on näiteks Euroopa postimüügikataloogide väljaandjad edukalt praktiseerinud. Konkurendiga saab ühiselt korraldada samale sihtgrupile suunatud toodete kampaaniaid. Sellise tegevusega laiendab ettevõte oma pakkumise kõlapinda ka konkurendi andmebaasi arvel.
    Kui ettevõte suurendab koostöös konkurendiga oma otseturunduskampaania sihtrühma kaks korda, kasvab tema toodete ostjate arv ka poole madalama reageerimismäära puhul sama palju kui ainult enda andmebaasi kasutades.
    Konkurendiga vennalikult kulusid jagades väheneb maksumus ühe tellimuse kohta. Kampaania materjalide mahu kasvuga alanevad ka tootmiskulud.
    Lisaks konkurentidele võib otseturunduskampaaniate läbiviimisel leida sobivaid liitlasi ka teistelt ärialadelt. Koostööd võib teha näiteks ajalehtede ja ajakirjade kirjastuste, telekommunikatsiooniettevõtete, finantsasutuste, ühiskondlike organisatsioonide ja klubidega.
    Ühistegevuses tuleb kaaluda ja vähendada kõiki kaasneda võivaid riske. Samuti peab tagama, et ettevõtte klientide usaldust ei kasutataks kurjasti. Pakkumised peavad lähtuma kliendi vajadustest ja olema põhjendatud. Kui ohud on kõrvaldatud, võib ühistest turundusprojektidest palju kasu saada.
  • Hetkel kuum
Eksperdid: ettevõtjal on lihtsam kaitsta vilepuhujaid laiemalt, kui seadus nõuab
Eesti võttis vilepuhuja kaitse seaduse vastu sedavõrd kitsa kohaldamisalaga, et ettevõtjatel on lihtsam võimaldada probleemidest teavitamist laiemalt, kui neilt nõutakse, ning näidata seeläbi üles kõrgendatud ühiskondlikku vastutust, kirjutavad advokaadibüroo Sorainen partner Karin Madisson ning sama büroo jurist Karl Oskar Pungas.
Eesti võttis vilepuhuja kaitse seaduse vastu sedavõrd kitsa kohaldamisalaga, et ettevõtjatel on lihtsam võimaldada probleemidest teavitamist laiemalt, kui neilt nõutakse, ning näidata seeläbi üles kõrgendatud ühiskondlikku vastutust, kirjutavad advokaadibüroo Sorainen partner Karin Madisson ning sama büroo jurist Karl Oskar Pungas.
Nädal Balti börsil lõppes positiivse noodiga
Balti börsi koondindeks Baltic Benchmark edenes täna 0,26%. Tõusid nii Tallinna kui ka Vilniuse börsid, Riia oli languses.
Balti börsi koondindeks Baltic Benchmark edenes täna 0,26%. Tõusid nii Tallinna kui ka Vilniuse börsid, Riia oli languses.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Konkurentsiameti juht kaotas ametnike 13nda palga: mulle ei mahtunud see pähe
Kui Evelin Pärn-Lee oli konkurentsiametit juhtima asunud ja luges esimest korda ameti tulemustasude reeglistikku, oli tema kui jurist üllatunud.
Kui Evelin Pärn-Lee oli konkurentsiametit juhtima asunud ja luges esimest korda ameti tulemustasude reeglistikku, oli tema kui jurist üllatunud.
Eksperdid leidsid Eesti konkurentsivõime hoidmisel viis murekohta
On viis valdkonda, mille kaudu Eesti konkurentsivõimet parandada saaks, kuid lihtsaid lahendusi ja “madalal rippuvaid vilju” on pigem napivõitu.
On viis valdkonda, mille kaudu Eesti konkurentsivõimet parandada saaks, kuid lihtsaid lahendusi ja “madalal rippuvaid vilju” on pigem napivõitu.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Konkursil edukas: puidutöösturist poliitiku firma varustab Loodusmaja
Loodusmaja ehitav Nordecon teatas, et Eesti suurima puithoone puitlahendused toodavad ja paigaldavad Peetri Puit ja EstNor.
Loodusmaja ehitav Nordecon teatas, et Eesti suurima puithoone puitlahendused toodavad ja paigaldavad Peetri Puit ja EstNor.
Tartu kultusbaar laieneb Riiga. “Teeme projekte, kui majandusel halvasti läheb”
Tartust alustanud ja koroonapandeemia ajal laienenud tuntud kõrts-kultuuribaar-joogikoht Möku on võtnud suuna lõunanaabrite juurde ja avab uue baari Riias.
Tartust alustanud ja koroonapandeemia ajal laienenud tuntud kõrts-kultuuribaar-joogikoht Möku on võtnud suuna lõunanaabrite juurde ja avab uue baari Riias.