Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Statoil katsetab jaama Eestis
Arhitektid büroost Luhse & Tuhal ning kaubamärgi 1-2-3 väljatöötajad reklaamiagentuurist DDB Brand Sellers on teinud väga hea töö.
Neli miljonit Eesti krooni.
Kindlasti käesoleval aastal, aga kuhu ja millal, on veel vara öelda.
Taanis juba ehitatakse esimest 1-2-3 jaama, see peaks avatama mõne nädala pärast.
Automaatjaamade osa ja selle muutumine tulevikus erineb riigiti. Skandinaavias võiks neid olla neljandik kõikidest jaamadest, samuti ka Eestis.
Statoilil on Leedus, Lätis ja Eestis kokku 88 täisteenindusjaama, eelmise aasta novembrist lisandusid automaatjaamad. Investeeritud on umbes 120 miljonit USA dollarit.
See on ärisaladus.
Ma ei arva, et see klientide jaoks üldse midagi muudab. Statoil tegutseb juba täna nagu eraettevõte. Erastamine puudutab rohkem kompanii finantskülge.
Mõtlete musta turgu? Olen kuulnud, et see ulatub 30 protsendini. Aga see pole Statoiliga seotud.
Eri kohtadest. Norra Mongstadi tehasest tulevad bensiinid 95 Ultima ja 98 Ultima. Teised kütused tuuakse Leedust ja Soomest.
Minu andmetel Norras.
Skandinaavia riikidega võrreldes odav. Ostujõuga võrreldes aga küllalt kallis.
Meil on kenad teenindusjaamad hea teenindus, kütuse tagatud kvaliteet, ja muidugi allahindlus, mille suurus sõltub kütuse tarbimismahtudest.