Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Imago mitu palet
Jutuks oli lõhe, mis valitseb organisatsiooni imagos tippjuhtkonna ja reatöötajate arusaamades. Kuidas lõhet ületada, kui töötajaskond on kihistunud nagu ühiskond tervikunagi? Past vastas, et kui firma juhtkonnale on omane stiil ?minu arvamus? ja ?vale arvamus?, jääb lõhe ületamatuks. Kui juhtkond on omaks võtnud uue mõtteviisi, et firma tegelik väärtus seisneb töötajate teadmistes, siis ainuke viis tekitada kooskond (ingl k community) ja olukord, kus inimesed tahavad tulemust saavutada, on kaasa aidata sisemise imago tekkele, mis pakub rahuldust ja on lojaalsuse motivaatoriks. Juhtkonna ja reatöötajate vahelisi imagoerinevusi saab mõõta arvamusuuringutega. Kui töötajad näevad firmat kauge ja võõrana ning juhtkond lähedase ja omana, tuleb edasiste uuringutega välja selgitada, kas organisatsioon on töötajate suhtes tõepoolest võõras või on tegemist ebaefektiivse kommunikatsiooniga. Esimesel juhul tuleb muuta organisatsiooni kultuuri, teisel aga kommunikeerida seda, mis muudab organisatsiooni lähedasemaks.