Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
TMO töötajad hoiavad otsustajaid luubi all
Need 55 kirjastuse töötajat tunnevad Äripäeva ja meie teiste toodete tellijad kõige paremini.
1998. aastal üles ehitatud telemarketingi süsteem sellisel kujul on ennast tänaseks igati õigustanud. Samas usume, et ka meie lugejad võiksid rahul olla, sest tähendab see ju, et suure tõenäosusega ei jää ükski Äripäeva Kirjastuse otsustajale vajalik toode kliendile märkamata. Iga päev teevad telemarketingi müügiesindajad kella poole üheksast hommikul kuni üheksani õhtul kolmes vahetuses kokku üle 1000 kõne. Üks osa kõnedest tehakse potentsiaalsetele klientidele, kes ei ole veel meie toodete tellijad, ning teine olemasolevatele, kellele pakutakse lõppeva tellimuse jätkamist. Aastas teevad müügiesindajad klientidele kokku üle 250 000 kõne. Käesoleval aastal on vormistatud üle 5500 uut Äripäeva, 2000 käsiraamatu ja 1300 Delovõje Vedomosti tellimust ning pikendatud kõikide toodete lõppevad tellimused.
Kui arvestada, et otsustajaid on Eestis üle 80 000, siis aasta jooksul tehtavate kontaktide mahtu aluseks võttes saab väita, et igale otsustajale helistavad meie agendid aasta jooksul keskmiselt kolm korda ning pakuvad võimalust tellida Äripäeva, Delovõje Vedomostit, käsiraamatuid ja teisi kirjastuse tooteid.
Telemarketingi osakonna personali tunnevad otsustajad ? Äripäeva tellijad ? ilmselt kõige paremini. Just nende inimeste tööst oleneb, et ükski Äripäeva uus toode kahe silma vahele ei jääks.
Autor: Erika Truuverk