Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Vahetuskered aitavad hoida veokeid pidevas liikumises

    Transport on üks tähtsamaid elemente ühiskonna majandustegevuses, mille puhul omavad erilist tähendust kulu, kiirus ja teenindus. Transpordisüsteemi efektiivsemaks muutmisel ja kulude vähendamisel on oluliseks märksõnaks intermodaalne ehk kombineeritud transport.
    Ukselt uksele teenuse täispaketi pakkumiseks suurte kaubasaadetiste puhul on kõige sobivam lahendus vahetuskerekonteinerite kasutamine (inglise keeles swap body), mis on spetsiaalselt konstrueeritud veoste veoks auto-, raudtee- või jõe/meretranspordiga ilma veost vahepeal välja laadimata.
    Populaarseimad on C-klassi konteinerid, mille standardpikkuseks on 7,15, 7,45 või 7,82 meetrit. Teraskonteineri standardlaius on 2,55 meetrit, isoleeritud konteineri puhul võib laius olla ka 2,60 meetrit. Kõrgus oleneb tellija vajadusest, kuid see ei tohi ületada seadusega lubatud maksimaalset veose kõrgust.
    Konteineri netokaal on olenevalt pikkusest 3200? 3800 kg ning kandevõime kuni 16 000 kg, kuid tellija soovist tulenevalt võib kandevõime antud pikkuste juures ulatuda 33 000 kilogrammini.
    Teraskonteineris võib transportida kõike, mis ei rikne. Toiduaineteveoks sobib autonoomse külmutusseadme ja tugevdatud soojusisolatsiooniga konteiner, mis hoiab veoseruumis vajaliku temperatuuri.
    Transport kui selline ei ole ühiskonnas eesmärgiks omaette, vaid majandusliku arengu möödapääsmatuks vahendiks, mida tuleb kasvava nõudluse ja tiheneva konkurentsi tõttu pidevalt paremaks muuta. Eesmärk, mille poole autotranspordifirma peaks püüdlema, on pidevas liikumises olemine, et säästa kulusid ja olla efektiivsem. Vahetuskerekonteinerite kasutamine on üks hoob, mis tagab oskusliku planeerimise korral iga sõiduki maksimaalse koormatuse. Transpordifirma jaoks tähendab see mõistagi rohkem kliente, rohkem tellimusi, rohkem kasumit ning paremat elu.
  • Hetkel kuum
Aimar Ventsel: pildikesi Moldovast, peidetud vaesusega venelikust riigist „kusagil seal“ “Istun seda jutukest kirjutades Chişinău Moldova rahvusköögi restoranis ...”
Mida me teame Moldovast? Laias laastus mitte midagi, nendib etnoloogiadoktor Aimar Ventsel. Ja valgustab meid.
Mida me teame Moldovast? Laias laastus mitte midagi, nendib etnoloogiadoktor Aimar Ventsel. Ja valgustab meid.
Balti aktsiad jätkasid taandumist
Balti koondindeks Baltic Benchmark sulgus teist börsipäeva järjest miinuses, taandudes täna 0,64%.
Balti koondindeks Baltic Benchmark sulgus teist börsipäeva järjest miinuses, taandudes täna 0,64%.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Funderbeami asutaja lahkub tegevjuhi kohalt
Funderbeami asutaja ja tegevjuht Kaidi Ruusalepp annab oma igapäevased tegevused üle ning jätkab juunist nõukogus ettevõtte asutajana.
Funderbeami asutaja ja tegevjuht Kaidi Ruusalepp annab oma igapäevased tegevused üle ning jätkab juunist nõukogus ettevõtte asutajana.
Eksperdid leidsid Eesti konkurentsivõime hoidmisel viis murekohta
On viis valdkonda, mille kaudu Eesti konkurentsivõimet parandada saaks, kuid lihtsaid lahendusi ja “madalal rippuvaid vilju” on pigem napivõitu.
On viis valdkonda, mille kaudu Eesti konkurentsivõimet parandada saaks, kuid lihtsaid lahendusi ja “madalal rippuvaid vilju” on pigem napivõitu.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Finnair hakkab jälle Tartusse lendama
Soome lennufirma Finnair alustab Helsingist Tartusse lendamist 2. juulil pärast seda, kui Tartu lennujaamas võetakse kasutusele GPS-signaalist sõltumatu lähenemislahendus.
Soome lennufirma Finnair alustab Helsingist Tartusse lendamist 2. juulil pärast seda, kui Tartu lennujaamas võetakse kasutusele GPS-signaalist sõltumatu lähenemislahendus.
Metsä Group sai Vene äri müüdud
Soome Metsä Group müüs oma Venemaa tütarfirmad kunagisele partnerfirmale ja enam mingit äri seal ei oma, teatas ettevõte börsile.
Soome Metsä Group müüs oma Venemaa tütarfirmad kunagisele partnerfirmale ja enam mingit äri seal ei oma, teatas ettevõte börsile.