Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Lastele oma kamp

    Animeeritud tegelased (ja nende tüpaaž) on hea valik. See on kindlasti ühelepanufiltreid, samas annab animeerimine ka vabamad kä tegelaste toimingute väamõmiseks. Näeks kosmoselaevas filmimine, usutava grimmi, kostü ja muu kribu-krabu tegemine olnuks kindlasti mõtult kulukas. Lisaks on tegelased joonistatud vä moodsas nn manga stiilis, mille austajaid on sihtgrupis ilmselt piisavalt.
    Eriti just lastele suunatud reklaami puhul on mõjus rõhuda grupikuuluvust. Tänu selgele vastandusele (head-halvad) on lapsel kerge paigutada end ?õigele? poolele. Ostes POPi kõnekaardi, kuulub ta esiteks kurjade tulnukate vastaste leeri, teiseks aga ? päris maailmas ? omasuguste sekka.
    Kampaania peategelane on elava loomuga, aktiivne, aga mitte eriti hea õpilane. See kõlab kambajuhi moodi küll. Kui temaga soovib nüüd samastuda päris kambajuhist laps ning ostab POPi kõnekaardi, püütakse edaspidi sarnaneda juba temaga.
    Made Rässa, Adell Saatchi&Saatchi copywriter:
    ?Uus Pokemonide generatsioon,? mõtlesin esmakohtumisel õues pettunult. ?Ei midagi uut.? Õhtul jäi silm peale samade tegelastega reklaammultifilmile, kus räägiti, et lastel on nüüd oma POP-kõnekaart, millega nad maailma päästavad. Hakkas huvitama. Läksin kodulehele ja unustasin end sinna.
    Mulle avanes põhjalik taustsüsteem: lastekirjanduslikus paeluvas koomiksivormis legend, tulnukate evolutsiooniteooria ja globaalprobleemid, millesse on oskuslikult sisse segatud kasvatuslik element ja sellega liidetud tarbimisvajadus. Olin vaimustuses. Tarbijat on tabatud tema kõige nõrgemasse kohta, need on tema lapsed ja tema enda lapsemeelsus. Kuulasin ära hea rütmiga kummitama jääva reklaamlaulu ning mõistsin, et eeskujulikul lapsevanemal pole enam võimalik oma võsukese mobiilipalvetele kurdiks jääda.
    POP rõhub vanema instinktile oma last kõikvõimalike ohtude eest kaitsta ning soovile temast väärt kodanik kasvatada, kasutades tänapäeva feminiinset võlusõna: hea energia. Laps omakorda tahab ju ikka hea laps olla ning end turvaliselt tunda ning seda POP talle lubabki.
    Südamega tehtud asi läheb lõpuks südamesse, kui tajud, et asi on viitsitud lõpuni mõelda ja sinu kui tarbija nimel on vaeva nähtud. Tänu sellele, et pole üritatud meeldida kõigile, vaid kitsale sihtrühmale, kelleks on 7?14aastased lapsed, meeldib POP tegelikult ka paljudele teistele. Koomiksi I osast on näha, et tegu on jätkusuutliku kampaaniaga ning EMT-lased viivad selle ka võiduka lõpuni.
    Toomas Tiivel, Tele2 turundusdirektor:
    POPi iseloomustab kõrge SMSi hind ja lisaks kohustus kõneminutite saamiseks neid kõrge hinnaga SMSe osta. Tavaliselt kasutatakse kõneminuteid SMSist umbes 3?4 korda rohkem. See tähendab, et klienti sunnitakse ostma midagi, mida tal tegelikult tarvis ei ole. Seeläbi sarnaneb POP endisaegse nn Brežnevi pakikesega ?kui tahtsid osta poest viinereid, tuli maksta ka purgitä peedikuubikute eest. Kuna lapsi peibutav nä on ainult POPi stardikomplektis, võjuhtuda, et kui kaart on tü räitud, hakatakse uut stardikomplekti nuiama.
    POPi kiituseks tuleb öelda, et kampaania on teostatud professionaalselt ja sihtrühmale sobilikult, kuid keeruline on hinnata, kuivõrd jätkusuutlik see on ning kas ei ole valitud liiga kallist meetodit lasteni jõudmiseks.
    Andrus Hiiepuu, Radiolinja turundusdirektor:
    Pikaajalisi tulemusi on POPile raske prognoosida. Täiesti eraldi brändi ja uue väärtusmaailma loomine ühe kindla segmendi tarbeks on alati väga kulukas.
    Aeg näitab, kas pelgalt imagoloogiline eristumine ja vaid kindlale segmendile suunatud sisuteenused on piisavad tagamaks pikaajalist edu.
    Arvan, et toote tugevaim külg on hinnapakett, mis võib väga edukalt ära eksitada neid tarbijaid, kes näiteks kasutavad SMSe piiratult.
    Sel juhul võib kõne tegelik hind osutuda kuni kaks korda kõrgemaks.
    Ka Radiolinja soovib oma positsiooni noorte hulgas parandada ning seetõttu tuleme konkreetsete pakkumistega välja juba käesoleva aasta esimeses pooles.
    Autor: Kent Raju
  • Hetkel kuum
Ain Kivisaar: kolm soovitust uuele linnavõimule
Linnaplaneerimisest on saanud ülereguleerimise, asjatu detailsuse ja metsikult kõrge kulubaasiga valdkond, kirjutab Metro Capitali tegevjuht Ain Kivisaar vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Linnaplaneerimisest on saanud ülereguleerimise, asjatu detailsuse ja metsikult kõrge kulubaasiga valdkond, kirjutab Metro Capitali tegevjuht Ain Kivisaar vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
ExxonMobile ja Chevroni tulud põrutavad allamäge
Naftahiiglased Chevron (CVX) ja ExxonMobil (XOM) teatasid esimese kvartali kasumite langusest, mida mõjutasid madalamad maagaasi hinnad ja väiksemad rafineerimise marginaalid.
Naftahiiglased Chevron (CVX) ja ExxonMobil (XOM) teatasid esimese kvartali kasumite langusest, mida mõjutasid madalamad maagaasi hinnad ja väiksemad rafineerimise marginaalid.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Uus tehnoloogia hirmutab? Madalal rippuvad digiõunad toovad kiire võidu
Madalal rippuvaid õunu tasub noppida äriprotsesse ümber korraldades, selgitab saates “Juhtimisaudit” digimuutuste juht Kaarel Allikmäe. Alati pole efekti saavutamiseks vaja IT-arhitektuuri lisada uusi keerukaid tehnoloogiaid.
Madalal rippuvaid õunu tasub noppida äriprotsesse ümber korraldades, selgitab saates “Juhtimisaudit” digimuutuste juht Kaarel Allikmäe. Alati pole efekti saavutamiseks vaja IT-arhitektuuri lisada uusi keerukaid tehnoloogiaid.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Raport Ukrainast: nädal on olnud pingeline
Möödunud nädal Ukrainas on olnud pingeline, kuna mingil hetkel kasvas Vene vägede rünnakute arv Ukrainas 100 rünnakuni päevas, selgub kaitseväe raportist.
Möödunud nädal Ukrainas on olnud pingeline, kuna mingil hetkel kasvas Vene vägede rünnakute arv Ukrainas 100 rünnakuni päevas, selgub kaitseväe raportist.
Oodatud tõusu eelõhtu: kinnisvaraturg lükkas täiskäigu sisse
Kinnisvaraarendajatele paistab olevat saabunud pärituul: mitu ettevõtet on teatanud uute projektidega alustamisest, sest ehitusturg soosib varakult startijat ning turg on tasapisi välja rabelemas kõrgest euriborist.
Kinnisvaraarendajatele paistab olevat saabunud pärituul: mitu ettevõtet on teatanud uute projektidega alustamisest, sest ehitusturg soosib varakult startijat ning turg on tasapisi välja rabelemas kõrgest euriborist.