Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Abobase ja Microsoft tõid turule tugiteenuse
Seni puudus Eestis võimalus hankida IT teenuseid Microsoftist otselepingu sõlmimiseta.
Teise taseme tugi on suunatud ettevõtetele, kellel on olemas esmased ressursid IT süsteemide haldamiseks ja hooldamiseks, kuid kes vajavad abi igapäevasest kontekstist väljuvate küsimuste korral. Abi tagatakse kõigi Microsofti platvorme puudutavate teemade puhul sõltumata raskusastmest.
Tuge saab kasutada ka ennetavate tegevuste juures alates konsultatsioonist kuni tarkvara migratsiooniprojektide läbiviimiseni.
Autor: ÄP