Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Tarbesõidukite müügis läks tihedaks rebimiseks
Suhteliselt kesise müügitulemuse tegi Peugeot, mida tavaliselt müüakse 40?50 tarbeautot, mais läks neid aga kaubaks vaid 16 tükki. See tähendab tihenenud konkurentsi edukaima tiitlile, sest veel juhib küll Peugeot, kuid müüdud 197 tarbesõidukit on vaid ühe auto suurune edu Mercedes-Benzi ees. Sisuliselt juhivad tabelit kaks marki korraga.
Üllatajana tõusis 28 väikekaubikut Caddy müünud Volkswagen kuu viie edukama sekka. Ka Mercedes-Benzi kaubabusse müüdi 28.
Endiselt hoiavad turul ohje suure kaubaruumiga kaubabussid, mida müüakse kuust kuusse stabiilselt 100 bussi piires, mais sedapuhku 93. Nendele kuulub nii turuosana 40% Eesti tarbesõidukite turust.
Väikese kaubaruumiga kaubabusse müüdi mais 71 ? turuosa 31%. Kolmandal kohal pikap tüüpi tarbeautod, mida müüdi 32, turuosa suuruseks 13,9%. Teistel klassidel on juba turuosalt marginaalsemad.
Lisaks Volkswageni väikekaubikule ning Mercedes-Benzi suurkaubikutele Sprinter ja Vito paistis müügiarvult silma Renault? suurkaubik Master, millele leidus 22 ostjat.
Aasta tagasi olid mais enimostetud Peugeot? väikese kaubaruumiga kaubabussid.
Ühtekokku on aasta esimese viie kuuga müüdud 1274 uut tarbesõidukit, mullu müüdi viie kuuga 1162 tarbeautot.