Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Eelreklaam võib eksitada
Kõigepealt tasuks messi valikul konsulteerida ka heade ametivendadega, kellel on välismessi kogemus, sest mitte alati ei vasta messide tegelik sisu eelreklaamides kirjeldatule.
Messikülastust tasub planeerida ning piletid-hotellid broneerida 2?3 kuud ette, kuna suurte messide puhul ei pruugi hiljem soovitud ajal lennupileteid ega soovitud piirkonnas vaba hotellikohta saada. Lühema etteplaneerimisajaga tasub juba kindlasti otsida valmis messikülastuspakette erinevatelt reisikorraldajatelt ? enamasti leiab nende seast pasliku lahenduse, kuid liigseid ootusi hotellide ja lennuaegade valikule ei maksa sel puhul endale luua.
Kui enda jaoks huvitav mess juba valitud, siis tasub kindlasti pühendada piisavalt aega oma külastuse eesmärkide määratlemisele ? milliste firmade väljapanekuid soovitakse näha, milliste lahenduste/tootegruppide kohta tahetakse infot saada, kellega soovitakse messi ajal kohtuda. Ideaalvariandis tasub enda jaoks eelnevalt paika panna isegi külastatavate messihallide järjekord ning välja uurida end huvitavate bokside täpne ?aadress?.
Suurtel messidel võib selline plaan säästa oluliselt väärtuslikku aega.
Messikülastuse maksimaalseks ärakasutamiseks tasub lisaks messi väisamisele tutvuda ka messi toimumispiirkonna kaubanduses pakutava tootevaliku ja väljapanekulahendustega. Selline tutvumiskäik annab tubli ideelaengu.
Autor: Kaarel Karu