Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Loe ja saad teada, kuidas luua firma ning kliendi vahel sõbrasuhet
Raamat ?Kallista oma kliente? sisaldab palju kasulikke nõuandeid selle kohta, kuidas suhteturunduse tingimustes jõuda oma klientidega personaalsete suheteni.
Väga sageli tunnevad Eesti firmade püsikliendid, et ettevõtte huvi nende vastu on väike ja pealiskaudne ning kogu aur kulub uute klientide leidmisele. Turunduse uurijad on aga kindlalt jõudnud seisukohale, et oma klientide hoidmine on olulisem ja tulusam kui pidevalt uute klientide leidmine.
Kuidas hoida oma kliente, mis on need asjad, mille tõttu tunneb klient, et firma hoolib temast tõeliselt ning et suhe tema ja firma vahel on sõbrasuhe, suhe kahe inimese vahel, seda õpetab raamat ?Kallista oma klienti?.
Kallistama ei pea füüsiliselt, kuid kindlasti tuleb elus ette olukordi, kus sedagi on vaja. Kallistamine tähendab märkamist, personaalsete erivajaduste rahuldamist, müügitöö korraldamist selliseks, et müüjal on võimalust ja aega oma kliendi muredega arvestada, teda kuulata ja ka ta soovidele vastu tulla.
Hea klienditeenindus algab klientide tundmisest. Anonüümsus ei võimalda luua personaalseid suhteid. Kogu teie ettevõtte struktuur, tehnoloogia ja kõik teie töötajad peavad olema sellised, mis võimaldavad ?kallistamist?.
Lõpptulemusena toob see teie ettevõttele ka majanduslikku kasu, väidab raamatu autor Jack Mitchell.
Autor: Anu Virovere