Procter & Gamble ei lase üllatustel tekkida ka oktoobris

Hanno Kindel 12. oktoober 2004, 00:00

Procter & Gamble teab, et tarbijad võivad küll omavahelistes vestlustes ironiseerida nende reklaamide üle, kuid hüpermarketis kümneid meetreid pikalt riiulilt tooteid ostukärusse asetades saavad võidumeheks just enim reklaamitud brändid.

Ühes suures Eesti hüpermarketis võib kokku lugeda ümmarguselt 50 000 toodet ja konkurents on karm. Väidet, et tutvutakse huvitavate toodetega lähemalt, ei võta hüpermarketite kontekstis vist keegi tõsiselt. See on lühikese ostutsükliga tarbekaupade reklaamijate, nagu Procter & Gamble?i, Reckitt-Benckiseri ja Colgate-Palmolive?i põhimoto: olla oma reklaamiga pidevalt tarbija teadvuses, olla selles kahe-kolme brändi valiku karussellil.

Ajalehtede reklaamiturul domineerivad oktoobri esimesel seitsmel päeval kinnisvarafirmad, ostukeskused ja finantsasutused. Eks ülisoodsad laenuintressid ja kinnisvaraarendus käi käsikäes.

Kogumispensioni teise samba magusaim tükk jagati ära aasta tagasi, nüüdsed reklaamid keskenduvad suuremal määral klientide ülelöömisele.

Ostukeskused peavad end pidevalt tarbijatele meelde tuletama. Seda enam, et leedulaste VP Market on aktiviseerunud ja teiste senise elu tunduvalt ärevamaks teinud.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    06. December 2011, 19:34
    Otsi:

    Ava täpsem otsing