Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Tarbijakaitsele esitatud reklaamikaebustest pooled alusetud
Septembris tarbijakaitseametisse laekunud reklaamikaebustest pooltel juhtudel polnud rikkumine põhjendatud.
Tarbijakaitseametisse laekus kokku 14 reklaami puudutavast avaldust. Nendest on lahenduse leidnud 11, ülejäänud on alles menetluses ning tarbijakaitseamet ei soovi neid täpsemalt kommenteerida.
Üheteistkümne menetletud kaebuse seas oli kuus pöördumist, mis ei olnud põhjendatud, ehk teisisõnu olid need reklaamid seadusega kooskõlas ning tarbija oli neid ise valesti tõlgendanud. Näiteks oli tarbija valesti mõistnud lennufirma reklaamitavate lennupiletite hindu, erinevate mobiilsideoperaatorite või kaabelleviteenuse pakkuja liitumistingimusi ja sooduskampaaniaid.
Rikkumiste puhul esitas tarbijakaitseamet ettevõtjatele tähelepanujuhtimise rikkumiste lõpetamiseks või kohaldas hoiatusmenetlust.
Autor: ÄP