Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kaubamärkide elulood kõvas köites
"500 kuulsamat kaubamärki" avab maailma kõige tuntumate ja edukamate kaubamärkide kujunemislood alates esimeste eraettevõtete tekkimisest 18. sajandi lõpus.
Siin tutvustatakse üle poole tuhande kaubamärgi Adidasest Yamahani koos nende asutajate, geograafilise päritolu, nime tähenduse, arengulooga ning nendega seotud leiutiste ja uuendustega.
Huvitav on teada saada, et Adidase kaubamärgile panid 1924. aastal aluse vennad Adolf ja Rudolf Dassler. Aastal 1948 aga läksid nende teed lahku. Adolf lõi Adidase ja Rudolf Puma.
Kõikidel kaubamärkidel pole hästi läinud, osadel on väga keerulised kujunemislood, teised peavad teatud maades kuube vahetama.
Põnev oleks ka Eesti kaubamärkide lugusid lugeda, kui vaid leiduks entusiaste, kes sellise töö ette võtaksid.
Autor: Tiina Kolk