Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Uus Peugeot 207 - lõvikutsika müügihiti järglane

    Turule on jõudmas auto, millel väga suured saapad täita. Tegemist on müügihiti Peugeot 206 järgmise mudeliga 207.
    Uue loodetava turuhiti välimus on eelmisega võrreldes küll muutunud, kuid väikese lõvikutsika jooned on endiselt hästi äratuntavad. Nina on saanud juba tuttava kujunduse ning tundub, et terve esipaneel on laenatud mudelirea järgmiselt autolt ehk 307-lt.
    Autod on eestvaates koguni nii sarnased, et Mallorcal, kus uut mudelit esitleti, hotelli maa-aluses parklas uue ninaga universaalmudelit nähes käisid peas mitmed mõtted sellest, kas ma näen midagi, mida mu silmad veel kohata ei tohiks, ja käsi kobas juba fotoaparaati, kuid auto taha jõudes nägin oma pettumuseks siiski kirja 307.
    Esiosasid on kahe disainiga - sportlikum ja klassikaline nina. Sportliku ninaga on disainerid natuke ülepingutanud, sest kroomitud udutulede ümbrised ei sobi auto olemusega kuidagi kokku. Märksa rahulikum ja lausa kena on klassikaline nina.
    Mingil määral peab nõustuma kolleegiga teisest väljaandest, kes nimetas, et mingil kiirusel eemalt vaadates meenutab auto 206 WRC mudelit. Neid sõnu kinnitasid ka Peugeot' inimesed, kes andsid mõista, et uue masina üheks inspiratsiooniallikaks oligi eelmise mudeli ralliauto.
    Sisu, nagu kogu autogi, on muutunud ruumikamaks nii laiuselt kui ka pikkuselt. Interjöör on peugeot'likult asjalik ja käepärane.
    Läbi viimaste mudelite on mulle eriti imponeerinud raadiojuhtimise nupp, mis ei asu roolil, vaid eraldi hoovana selle taga. GT mudelite puhul ajasid muidu meeldivas interjööris mõned asjad siiski segadusse. Näiteks miks peavad diiselmootoriga autol olema interjööris süsinikkiumaterjalide imitatsioonid või kroomrõngad ümber armatuurinäidikute. Need mõjuvaid kohatu ja häirivana, justkui Kohukese reklaam valimispäeval.
    Tagaistujatel on nii nagu eelmise põlvkonnagi puhul vähe ruumi. Joogiklaas käes, suur mees seal istudes läbi Euroopa just ei sõidaks, seda enam, et pea kipub tagaistujatel lakke ulatuma.
    Sõiduomadused on 207-l eelmise põlvkonnaga võrreldes kõvasti muutunud ja seda paremuse suunas. Nimelt on läinud suuremaks nii teljevahe kui ka rööbe.
    Võrreldes eelmise mudeliga on kadunud jonnipunni edasi-tagasi kõikumine, mis tuli lühikesest teljevahest. Auto käitus stabiilsena ka järskude kurvidega mägiteel, kus juht võis ennast hetk või kaks tunda härra Grönholmina, noh, vähemalt niikaua kuni järgmisest kurvist uued jalgratturid nähtavale ilmusid. Jällegi jättis autost meeldivama mulje odavam variant, millel pehmem vedrustus. Eestlastel on esimene võimalus uuele Peugeot 207-le pilk peale visata Motorexil ja osta saab neid alates mai lõpust või juuni algusest.
    Ajakirjaniku reisikulud tasus Peugeot.
    Hiljutisel testimisel sai Peugeot 207 Euro NCAP (European New Car Assess-ment Programme) testidel viis tärni täiskasvanud sõitja turvalisuse eest.
    Laste turvalisuse eest sai uus väikeauto tulemuseks neli tärni ja jalakäija turvalisuse eest kolm tärni.
    Eriline on jalakäija turvalisuse eest saadud tulemus. Nimelt pole selline punktisumma väikeautode puhul just eriti tavaline.
    Sellise turvalisusreitingu saamiseks on Peugeot's vaeva nähtud kapoti alumise poole pehmendamisega, mis vähendaks lööki, mille jalakäija autole paiskudes saab. Kui muidu paiskub kapott kohe löögiga vastu mootorit, siis nüüd seda ei juhtu. Auto esiosas on ka ilu turvalisuse nimel ohvriks toodud. WRC autolt tuntud suur "suu" esistanges on rikutud plastikust ristitalaga. Tala on viimseks takistuseks, mille vastu jalakäija puutub, enne kui kapotile paiskub, sestap ei saanud seda autole paigaldamata jätta.
    Nagu uuema põlvkonna autodel kombeks, on 207 kõr-valistuja turvapadi väljalülitatav, et lapsetooli oleks ka vastupidises asendis turvaline autosse panna.
    Nagu Renault Cliogi puhul, jäetakse uue mudeli tulekuga tootmisse edasi ka eelmine mudel ehk Peugeot puhul 206.
    Seerianumber 2 on Peugeot'l aidanud üle elada sajandialguse majanduskriisi, näidates tolleaegsetes müüginumbrites koguni kasvu. 206 on selle legendaarse seeria edukaim auto ja seda on müüdud koguni 5,5 miljonit eksemplari. Arvatavasti võib selle numbri tagant otsidagi põhjuseid, miks masin tootmisse edasi jääb. Ju on ka prantslased võtnud kuulda jaapanlaste hüüdlauset - milleks parandada asju, mis töötavad. Nimelt on Eestiski rekordilisi müüginumbreid näidanud 206 endiselt heade müügitulemustega.
    206 saab arvatavasti uue esi- ja tagapaneeli, et välimust, mis tegelikult piisavalt moodne ka veel praegu, veelgi rohkem tänasesse päeva tuua. Sahinad on käinud ka sedaani turule toomisest.
    Uue nina ja tagaosaga mudeli hind lastakse odavamaks ja arvatavasti on ta mõeldud võistlema Dacia Loganiga. 206ga läheb Peugeot vallutama ka enda jaoks uusi turgusid. Kohe-kohe on 206 välja tulemas Hiinas ning hiljem ka mujal maailmas, kus odavad autod populaarsed on. Lisaks jääb masin müüki seal, kus seda koguaeg on müüdud.
    Esialgsete plaanide kohaselt jääb 206 tootmisse kuni aastani 2010. Selle ajaga peab auto uutel turgudel tervele margile tee sisse rajama, et muud mudelid järgneda saaksid.
    Praegu on Peugeot'l koos uue 207 ja tootmisse jääva 206ga B-segmendis neli mudelit, mis peaks Peugeot' juhtkonna sõnul kogu segmendi ulatuses kõikide klientide soovid rahuldama. Kuidas nelja mudeliga ühes segmendis olek müügile mõjub, peab näitama lähitulevik.
  • Hetkel kuum
Ain Kivisaar: kolm soovitust uuele linnavõimule
Linnaplaneerimisest on saanud ülereguleerimise, asjatu detailsuse ja metsikult kõrge kulubaasiga valdkond, kirjutab Metro Capitali tegevjuht Ain Kivisaar vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Linnaplaneerimisest on saanud ülereguleerimise, asjatu detailsuse ja metsikult kõrge kulubaasiga valdkond, kirjutab Metro Capitali tegevjuht Ain Kivisaar vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Reedel tehti kõige enam tehinguid Tallinna börsil
Balti börsil tehti reedel kokku 3198 tehingut kogukäibega 1 258 397 eurot. Kuue kuu koondindeks lõpetas päeva 2,58protsendilise plussiga.
Balti börsil tehti reedel kokku 3198 tehingut kogukäibega 1 258 397 eurot. Kuue kuu koondindeks lõpetas päeva 2,58protsendilise plussiga.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Uus tehnoloogia hirmutab? Madalal rippuvad digiõunad toovad kiire võidu
Madalal rippuvaid õunu tasub noppida äriprotsesse ümber korraldades, selgitab saates “Juhtimisaudit” digimuutuste juht Kaarel Allikmäe. Alati pole efekti saavutamiseks vaja IT-arhitektuuri lisada uusi keerukaid tehnoloogiaid.
Madalal rippuvaid õunu tasub noppida äriprotsesse ümber korraldades, selgitab saates “Juhtimisaudit” digimuutuste juht Kaarel Allikmäe. Alati pole efekti saavutamiseks vaja IT-arhitektuuri lisada uusi keerukaid tehnoloogiaid.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Raport Ukrainast: nädal on olnud pingeline
Möödunud nädal Ukrainas on olnud pingeline, kuna mingil hetkel kasvas Vene vägede rünnakute arv Ukrainas 100 rünnakuni päevas, selgub kaitseväe raportist.
Möödunud nädal Ukrainas on olnud pingeline, kuna mingil hetkel kasvas Vene vägede rünnakute arv Ukrainas 100 rünnakuni päevas, selgub kaitseväe raportist.
Oodatud tõusu eelõhtu: kinnisvaraturg lükkas täiskäigu sisse
Kinnisvaraarendajatele paistab olevat saabunud pärituul: mitu ettevõtet on teatanud uute projektidega alustamisest, sest ehitusturg soosib varakult startijat ning turg on tasapisi välja rabelemas kõrgest euriborist.
Kinnisvaraarendajatele paistab olevat saabunud pärituul: mitu ettevõtet on teatanud uute projektidega alustamisest, sest ehitusturg soosib varakult startijat ning turg on tasapisi välja rabelemas kõrgest euriborist.