Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Toyota krabab USAs kohalikelt turuosa
Märtsis müüdi Autodata andmeil USAs 1,53 miljonit sõidukit. Aasia autotootjate osakaal kasvas lõppenud kuul 38,1 protsendini, samas kui Detroiti kolmiku (General Motors, Ford ja DaimlerChrysler) oma vähenes 56,6 protsendini.
Toyota turuosa on kasvanud aastaga USAs 12,9 protsendilt 14,2 protsendile.
"Toyotal on õiged tooted, õige imago ja õige jaotussüsteem," ütles autoveebi Edmunds.com analüütik Jesse Toprak. "Tarbijate mõtteviis on kõrge bensiini hinna tõttu täielikult muutunud."
General Motorsi müük kahanes 22%. Langust suurendas ettevõtte teatel müügi vähendamine rendifirmadele, kus marginaalid on väiksemad. Fordi müük vähenes 5%. Peamiselt oli selle taga vähenenud huvi linnamaasturite vastu.