Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Senistest võimsaim Motorex
Muutusi on palju ja võrreldes eelmiste aastatega peaks arvestama näiteks sellega, et sissekäik ei ole enam tavapärasest messikeskuse uksest, vaid Lauluväljaku poolt.
Muutunud on ka see, et oma autot ei pea enam jätma Pirita tee äärde seisma, selle saab parkida Lauluväljakule selleks ette nähtud kohtadele.
Näha saab hulgaliselt Eesti esmaesitlusi ja paljusid huvitavaid eksponente.
Orangetime'i juhataja Hardi Kinnase sõnul võib kogu näituse vaatamisele kuluda keskeltläbi neli tundi, kuid korraldajad on teinud kõik, et inimene saaks seal mõnusalt veeta terve päeva.
Nimelt on erinevalt eelmistest aastatest olemas koht, kuhu saab jätta lapsed mängima ja ise rahulikult näitust nautida.
Organiseeritud on ka korralik toitlustus. Päris uue asjana võib näitusel näha kauplemisala, kust huvilised saavad osta kõikvõimalikku auto- ja fännikraami, alates mudelitest, lõpetades Michael Schumacheri võidusõidukostüümiga lapsele.
Seekordsel Motorexil on neli korraldajat: AMTEL, Orangetime Expo OÜ, MTÜ Motorex ja Eesti Näituste AS.